השתלת עצם בחניכיים

השתלת עצם בחניכיים היא הליך כירורגי שלפעמים עלינו לבצע בטרם אנו יכולים לבצע השתלות שיניים. זהו הליך שנועד להגביה או להרחיב את עצם הלסת, העצם אליה בדרך כלל מעגנים את שתלי השיניים.

זהו הליך שנועד עבור מצבים בהם ישנו מחסור בעצם, ואינו רלוונטי עבור כל המטופלים. כמו כן, לעתים משתמשים בפתרונות אחרים כמו שתלים זיגומוטים (שתלים המקובעים לעצם הזיגומה) או שתלים בזאליים (לא מומלץ). כמובן שכל מקרה יש לבחון לגופו, ולראות מהם ההליכים האופטימליים עבור המטופל.

במידה והוחלט על השתלת עצם, חשוב להבין את המשמעות ואת כל הפרטים. במאמר זה נדבר על תופעות הלוואי, זמן ההחלמה וגם השתלת עצם בחניכיים מחיר. אך כמובן שאין זה תחליף להתייעצות עם רופא השיניים.

השתלת עצם בחניכיים החלמה

השתלת עצם בחניכיים

שתל דנטלי הוא למעשה סוג של בורג טיטניום המוחדר אל תוך עצם הלסת, ולכן מחייב עצם חזקה מספיק בשביל לתמוך בו. לא תמיד יש מספיק עצם, והסיבות לכך יכולות להיות שונות. למעשה אבדן השיניים, המפחית את הלחץ על עצם הלסת, הוא זה אשר בפני עצמו גורם לספיגת העצם.

על מנת להתמודד עם מצבים אלו, פותחו שיטות שונות להשתלת שיניים. לעתים לוקחים עצם ממקום אחר בגופו של המטופל, לעתים מתורם אחר שיכול להיות אפילו בעל חיים. וישנן גם טכניקות העושות שימוש בחומר סינתטי, המהוה בסיס לצמיחת עצם טבעית.

ההשתלה עצמה מתבצעת בהליך כירורגי. בדרך כלל ניתן לעשות אותו בהרדמה מקומית, אך ישנם גם מקרים בהם משתמשים בטשטוש או הרדמה כללית.
במהלך הניתוח אנו מבצעים חתך בחניכיים המאפשר לנו לחשוף את עצם הלסת. כמובן שזה נעשה באזור שבו אנו צריכים לעבות את הלסת. לשם נחדיר את חומר ההשתלה, ואחר מכן יש לתפור את החתך.
לאחר מכן נדרש מעקב, וגם תרופות אנטיביוטיות למניעת זיהומים. אך בגדול זהו ההליך של השתלת עצם.

השתלת עצם בחניכיים

השתלת עצם בחניכיים תופעות לוואי

השתלת עצם היא הליך כירורגי, וכמו בכל הליך כירורגי יש בה סיכונים. כמובן שרמת הסיכון אינה נחשבת לגבוהה, אך היא תלויה גם במצבו הבריאותי הכללי של המטופל, דבר המשתנה ממקרה למקרה. אל דאגה, הרופאים לוקחים בחשבון גם את הבריאות הכללית לפני שהם מבצעים הליכים כירורגיים.

כמובן שעל מנת לצמצם את תופעות הלוואי והסיכונים הקיימים בהשתלות עצם, חשוב לבצע את ההליך באמצעות כירורג פה ולסת המוסמך לבצע טיפולים שכאלו.

כמו כן, באחריות המטופל למלא על אחר כל הוראות הרופא לאחר הניתוח, כמו למשל הימנעות מעישון.

השתלת עצם בחניכיים תופעות לוואי שכיחות הן כאבים, נפיחות ושטפי דם. אין צורך להיבהל, אלו הם דברים שכיחים לאחר ניתוח חניכיים. על מנת להתמודד עם תופעות הלוואי ניתן להשתמש במשככי כאבים. אותם ניתן לרכוש בכל בית מרקחת גם ללא מרשם רופא. כמו כן קומפרסים קרים יכולים מאוד לעזור.

בדרך כלל זה מסתיים בזה, אך יתכנו גם מצבים של זיהום או דחיית השתל. מצבים אלו דורשים טיפול, ולכן חשוב לבצע מעקב רפואי ולדווח לרופא המטפל על כל בעיה.

השתלת עצם בחניכיים תופעות לוואי

השתלת עצם בחניכיים החלמה

לאחר השתלת עצם נדרשת תקופת החלמה של 6-12 שבועות, הדבר משתנה ממטופל למטופל בהתאם לגילו, מצבו הבריאותי ומשתנים נוספים.

שימו לב כי מדובר בתקופה שבה חשוב להקפיד על כל ההוראות. כאשר מדובר באדם בריא, אין סיבה לצפות לבעיות. אך תרופות מסוימות, כמו למשל טיפולים כימותרפיים או תרופות המבוססות על סטרואידים עשויים להפריע. אלו הם חלק מהשיקולים שלוקחים לפני ביצוע השתלת שיניים בחניכיים.

אם החשש שלכם הוא החזרה לעבודה והשגרה, אל דאגה. מהבחינה הזאת תוכלו לחזר לשגרה במהירות. אך מבחינה רפואית אנו מסתכלים על תקופת ההחלמה כעל התקופה הנדרשת לצורך קליטת השתל.

על מנת לדעת האם ההליך הצליח כמצופה עלינו לבצע צילום רנטגן אשר ייתן לנו את התשובה.

השתלת עצם בחניכיים מחיר

השתלת עצם בחניכיים מחיר

ולבסוף הגיע הזמן לדבר על השתלת עצם בחניכיים מחיר.

ישנם שני דברים חשובים שאנו צריכים להגיד לגבי מחיר השתלת עצם, ובכלל על מחיר השתלות שיניים והליכים הקשורים לבריאות הפה. מדובר בבריאות שלכם, ולכן יש לקחת בחשבון את המחיר אך לא לראות בו שיקול יחיד. יש תמיד לתעדף את המקצועיות והניסיון של הרופא המטפל, ולא להתפשר על זה בגלל המחיר.

הדבר השני, אנחנו יכולים רק לדבר על טווח מחירים. זאת מכיוון שכל מטופל מגיע עם מצב בריאותי שונה וצרכים טיפוליים אחרים. אנו יכולים לדבר על טווח מחירים של כ 2,000-5,000 שקלים עבור השתלת עצם בחניכיים. רוב המטופלים נופלים בטווח המחירים הנ“ל, אך תמיד יתכנו מקרים יוצאי דופן.

מוטב לקבוע פגישת ייעוץ, שם תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות לרבות שאלות לגבי השתלת עצם בחניכיים מחיר. זוהי תהיה הזדמנות עבורכם להתרשם מהמקצועיות של מרפאת שיניים בנתיבות WEDENT.

חפשו אותנו בפייסבוק

 

השתלת עצם בחניכיים החלמה | השתלת עצם בחניכיים תופעות לוואי

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?