טיפולים משקמים ומשפרים

סתימות

בשפה המקצועית סתימה נקראת שחזור דנטלי. השחזור הדנטלי הוא טיפול המשחזר את צורתה ותפקודה התקין של שן שנפגעה מעששת ועוצר את ההתפתחות של העששת בשן. בתחילת הטיפול רופא השיניים מסיר מהשן את החומר העששתי והחלק הרקוב וסותם את החלק החסר. 

שחזור קומפוזיט (לבן): הרופא ממלא את החלק החסר בשן בקומפוזיט, חומר מרוכב שצבעו לבן ועשוי מתערובת חלקיקי זכוכית ושרף. החומר הוא עמיד, חזק ומעניק מראה אסתטי וטבעי לשיניים. 

שחזור אמלגם (כסף): הרופא ממלא את החלק החסר בשן בחומר עשוי תערובת מתכתית הנקרא אמלגם, הסתימה חזקה ועמידה, צבע הסתימה הוא כסוף ולכן ביצוע הסתימה נעשה בעיקר בשיניים האחוריות ועלותו נמוכה. חומר הכספית הינו חומר רעיל האטום בתוך הסתימה, אך עלול להשתחרר. 

ניקוי אבן

כולנו יודעים ומכירים בחשיבות של שמירה על היגיינת הפה, הקפדה על צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטלי ושטיפה במי פה. אך לא תמיד ההקפדה על כל אלו מספיקה ואנו זקוקים לניקוי קפדני ועמוק יותר המתבצע על ידי שיננית מוסמכת ובמכשור חשמלי וידני המאפשר לנקות את השיניים ואת החיידקים והאבנית שהצטברו בהן בניקוי עמוק. 

גם עם ההקפדה הגבוהה ביותר שלנו לשמירה על היגיינת הפה, אנו זקוקים לניקוי אבן על מנת להסיר את האבנית המצטברת על גבי השיניים. הטיפול מונע היווצרות של חיידקים, מחלות חניכיים, היחלשות השיניים ונסיגת חניכיים. טיפול ניקוי אבן מומלץ אחת לחצי שנה.

שיני בינה

שן בינה היא השן הטוחנת השלישית ונמצאת בחלקו האחורי של חלל הפה הבוקעת בגילאים מאוחרים, לרוב תופיע בגילאים 17-25 או מאוחר יותר. שן בינה מוכרת לנו במקרים בהם מופיעים כאבים בזמן בקיעתה. בקיעתן של שיני הבינה בגיל מאוחר לאחר שכל השיניים צמחו ותפסו את מקומן בלסתות לעיתים עלולה ליצור בעיות המובילות לעקירתן של שיני הבינה. עקירה של שן בינה מתבצעת במקרים בהם השן בקעה באופן חלקי (שן כלואה) או שן בינה שבקעה במנח לא תקין. בקיעה חלקית של שן בינה גורמת להתפתחות עששת, ציסטה בקרבת השן ודלקת חניכיים. לעיתים יש צורך בעקירה של שיני בינה בתהליך טיפול יישור שיניים וטיפולים נוספים. 

הלבנת שיניים

כולנו רוצים חיוך עם שיניים לבנות ומבריקות ומנסים כל מיני דרכים כדי לגרום לשיניים שלנו כמה שיותר לבנות. מצחצחים חזק את השיניים או משתמשים במשחות מיוחדות הנועדו להלבנה. אך עדיין התוצאות לא כמו שאנו רוצים. צבע השן מורכב מזגוגית (אמייל) השן ודנטין והצבע מושפע מהן. האמייל שקוף ונראה כמו חלון זכוכית לכותרת השן ולכן נקרא זגוגית השן. הדנטין הוא החומר המרכיב את השן ומשתקף דרך זגוגית השן (אמייל). הצבע האמיתי של השן הוא הצבע הצהוב/חום של הדנטין, ולכן ככל האמייל בשן נשחק, כך צבע הדנטין המרכיב את השן נחשף יותר. צבעה של השן מושפע גם ממשקאות ומאכלים היכולים להכתים את השיניים. בביצוע טיפול הלבנת שיניים על ידי רופא שיניים מבהירים את זגוגית השן על ידי חומר הבהרה ותאורת לייזר המאיצה את החומר המבהיר על זגוגית השיניים.  

טיפול בריח רע מהפה

כולנו מכירים ומריחים את הריח שיש לנו בפה כשאנו קמים מהשינה, הריח הרע מתפוגג לאחר צחצוח שיניים בבוקר. לפעמים מופיע לנו ריח רע מהפה הנוצר מיובש בפה או נטילת תרופות או אפילו מסוג אוכל שאכלנו, עישון או מחלות ודלקות. חשוב לזכור כי לרוק יש תפקיד חשוב בחלל הפה, הוא מנקה את שאריות המזון והחיידקים המצטברים בחלל הפה. מכיוון שבשעות הלילה הפרשת הרוק פחותה יותר, במיוחד אצל אנשים הישנים עם פה פתוח הגורם להתייבשות הרוק בחלל הפה, הם קמים עם ריח רע יותר מהפה. אך ישנם אנשים הסובלים מריח רע בפה במצב קבוע. ריח רע מהפה מכונה בשפה המקצועית באשת או הליטוזיס. 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?