השתלת שיניים בזאלית

השתלת שיניים בזאלית היא הליך אשר נועד להעניק פתרון השתלת שיניים למחוסרי עצם. זוהי אחת מבין אפשרויות הטיפול, אך ישנן גם אפשרויות אחרות של השתלות שיניים למחוסרי עצם. במאמר זה נסביר מהי השתלה בזאלית וגם כמה עולה השתלת שיניים בזאלית. אך חשוב לנו להדגיש כי זוהי אינה שיטת הטיפול האידאלית, ויש לה חסרונות רבים. לכן גם איננו עוסקים בהשתלות בזאליות, אלא מציעים למטופלינו אלטרנטיבות טובות יותר.

השתלת שניים בזאלית

כאשר הוצגו השתלים הבזאליים הם נחשבו לשיטה מהפכנית, זאת בעיקר בזכות היכולת שלהם לתת מענה למקרים של מחסור בעצם, ואפילו במקרים של מחסור גדול בעצם. אך בשביל להבין מה הם שתלים בזאליים יש להבין את מבנה עצם הלסת.

השתלת שיניים בזאלית

העצם מורכבת משתי שכבות, השכבה הבזאלית והשכבה האלבאולרית. במצב שבו יש שיניים טבעיות, השיניים אוחזות את השכבה האלבאולרית. אך זוהי השכבה שנוטה להיספג, בעיקר כאשר אובדות את השיניים. ולאחר שנספגה השכבה העליונה של העצם, לא ניתן לבצע השתלות שיניים רגילות.

בניגוד לשכבה החיצונית, שכבת העצם הפנימית אינה נספגת. השתלת שיניים בזאלית מקבעת את השתלים אל אותה שכבה פנימית. וזאת בשונה מהשתלות שיניים רגילות הנעשות אל תוך השכבה העליונה. זהו לא פרט טכני קטן, אלא הבדל של ממש במבנה השתלים ובטכניקה המשמשת להחדרתם.

שתלים בזאליים מגיעים בצורה של יחידה אחת, זאת בשונה משתלים דנטליים אחרים העשויים שני חלקים. לשתלים צורה ייחודית המאפשרת לעגן אותם לרוחב עצמות החניכיים. זהו הליך הדורש הדמיית מחשב ותכנון מדויק של ההשתלה.

השתלה בזאלית רופאים מומלצים

השתלת שיניים בזאלית חסרונות

השתלת שיניים בזאלית עשויה להישמע כמו פתרון קסם המאפשר לוותר על הליך השתלת העצם, ולאפשר למטופל לחסוך הרבה זמן. אך בפועל זוהי אינה שיטה אידאלית; אנו, כמו גם רופאי שיניים רבים אחרים ממליצים לבחון אפשרויות אחרות.

ההליך המתואר אולי נשמע פשוט על הדף, אך בפועל הוא נחשב לאחד מהליכי השתלות השיניים המורכבים ביותר. זהו הליך המבוצע אך ורק על ידי כירורג פה ולסת. וזה כבר מרמז לכם כמה דברים לגבי השאלה כמה עולה השתלת שיניים בזאלית, סוגיה שגם עליה נדבר.

השתלים הבזאליים הם בעלי משטח חלק ומלוטש, שאינו מאפשר את תהליך האוסאואינטגרציה עם תאי העצם. כלומר השתל נמצא על בסיס חלש ביותר ויכול להיעקר בקלות.

גם סיכויי ההצלחה של השתלות בזאליות נמוכים יותר מהשתלות אחרות, וזוהי עוד נקודה חשובה.  וחוסר האוסאואינטגרציה שעליו דיברנו מאפשר חדירה של חיידקים אל האזור שבין השתל לעצם, וזהו סיבוך שעלול להביא לכישלון ההשתלה.

בהשתלות מסוג זה, קיבוע הגשר נעשה באמצעות חומר צמנטי ולא באמצעות ברגים. הדבר יוצר תמיד סיכון של הצטברות חומר צמנטי מתחת לגשר, או בין השתל לחניכיים. שאריות החומר הצמנטי יכולות לגרום לדלקות בחניכיים ובעצם, ובסופו של דבר לכישלון ההשתלה.

ישנה בעייתיות גדולה בשתלים בזאליים, ועל פי הערכות רבות זה עניין של זמן עד שהשימוש בהן יופסק לחלוטין.

השתלה בזאלית רופאים מומלצים

אצלנו במרפאת ’וידנט‘ תוכלו למצוא רופאים מיומנים הכוללים רופאים מומחים לכירורגיית פה ולסת. אמנם הרופאים שלנו הם בעלי ידע וניסיון לצורך ביצוע השתלות מסוג זה, אך דווקא בגלל אותה המומחיות בחרנו שלא לבצע אותם.

בגלל חסרונות השיטה איננו ממליצים להשתמש בשיטה זו ומציעים ללקוחותינו שיטות טיפול אחרות. לשמחתנו ישנם סוגים שונים של שתלים וטכניקות השתלה, המאפשרות לתת מענה לכל אחד; גם אם זה כרוך בהליך מקדים של השתלת עצם או הרמת סינוס.

כמה עולה השתלת שיניים בזאלית

ישנם כמה דברים שאפשר להגיד לגבי השאלה כמה עולה השתלת שיניים בזאלית. הדבר הראשון הוא ההליך המורכב, והצורך ברופאים מומחים לכירורגיית פה ולסת, ואלו הן שתי סיבות המסבירות את המחירים הגבוהים.

יתר על כן קשה, קשה לספק הערכת מחיר ללא אבחון.  ישנו שוני בין מקרה אחד למשנהו. כל מטופל סובל מבעיות שיניים אחרות, וגם כאשר בשני המקרים נעשה שימוש בשתלים בזאליים, עדין מבנה העלויות עשוי להיות שונה.

שתל בזאלי בודד עשוי לעלות כ 2300-4000 ש“ח, ואילו השתלה בזאלית עבור כל הלסת עלולה לנוע בטווח של 70,000 עד 100,000 שקלים. כך שגם מבחינת המחיר זהו אינו ההליך האידאלי.

כמה עולה השתלת שיניים בזאלית

מרפאת שיניים WEDENT

אצלנו במרפאת השיניים בנתיבות יודעים לתת מענה לכל בעיות השיניים, כולל השתלות שיניים למחוסרי עצם. לרשותנו רופאים מומחים לכירורגיית פה ולסת, לצד רופאים מומחים לשיקום הפה. יחדיו אנו יכולים לשלב ידיים ולקבוע תכניות טיפוליות לכל אחד ואחת.

בכל מקרה בו יש צורך בהשתלות דנטליות, אנו תמיד בוחנים את מצב העצם ומצבו הבריאותי הכללי של המטופל. לאחר בחינת הצרכים הטיפוליים, אנו נמליץ על שיטת הטיפול הבטוחה ביותר, ובעלת סיכוי ההצלחה הגבוהים ביותר.

מעוניינים לחזור ולחייך? ללעוס את האוכל כפי שצריך? בואו לפגישת ייעוץ במרפאה, ואנו נחזיר לכם את החיוך. מלבד השתלות אנו מעניקים מגוון טיפולים לכל המשפחה לרבות יישור שיניים, טיפולי שורש, טיפול בבעיות חניכיים ועוד.

 

רופאי שיניים בנתיבות – חפשו אותנו בפייסבוק

השתלה בזאלית רופאים מומלצים | השתלת שיניים בזאלית חסרונות

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?