השתלת שיניים בחול

ישראלים רבים הנזקקים לשתלים דנטליים מתעניינים באפשרויות השתלת שיניים בחול. היתרון המרכזי של השתלת שיניים בחו“ל הוא המחיר הזול. אך ככל הנראה זהו היתרון היחידי, ולאור הבעייתיות הגדולה, והסיפורים שאנו שומעים, כנראה השתלת שיניים בטורקיה או במדינות זולות אחרות אינן הדבר הטוב ביותר. ובמקרים מסוימים מה שנראה לכם כפתרון זול, בסוף עולה לכם ביוקר.

השתלת שיניים בטורקיה

השתלת שיניים בחול

לפני שאתם רצים לבדוק כמה עולה השתלת שיניים בטורקיה, חשוב לנו להסביר כי מדובר בהליך רפואי. וזה כבר דבר שאסור לשחק בו. זהו הליך מורכב שיש בו סיכונים ותועות לוואי, ואין כאן שום מקום לקיצורי דרך. הכל חייב להיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כאשר מבצעים השתלות שיניים בארץ, אנו יודעים כי כל רופאי השיניים נמצאים תחת פיקוח של משרד הבריאות. ישנם סטנדרטים מקצועיים שצריך לעמוד בהם, ומי שלא יעמוד בכל התקנות מסתכן בשלילית הרישיון. איננו יודעים מה קורה במדינתו של ארדואן, ואיננו יכולים להבטיח לכם כי רמת הפיקוח זהה.

ואותו הדבר נכון לגבי כל אותן מדינות הנחשבות למדינות זולות. לא במקרה הדברים הם זולים. היכן שאין פיקוח, הדברים באופן טבעי יותר זולים. אך זה מסכן את הבריאות שלכם.

יתר על כן, אנו בטוחים כי בשום מקום לא תקבלו יחס אכפתי כמו שאתם מקבלים בישראל.

ואם אתם עדיין חושבים לעשות את טיפולי השיניים שלכם בחו“ל, יש לכך חסרון נוסף והוא ידיעת השפה. אולי אתם שולטים היטב באנגלית כאשר אתם מזמינים ארוחה במסעדה, אבל כאשר אתם יושבים מול רופא המסביר לכם מושגים רפואיים באנגלית, יתכן כי תתקשו להבין את המשמעויות של הפרטים.

אנו מודעים לכך כי ישנה תעשייה של השתלת שיניים בחו“ל, ולפעמים ישנן חברות מתווכות המציעות לכם שירות בעברית. אך אלו הם אנשי מכירות ולא רופאים, והם טובים בעיקר בשכנוע. בפועל תעמדו מול רופאים זרים שאינם מדברים עברית, והם אלו שיבצעו את הטיפול המורכב והרגיש.

השתלת שיניים בחול

השתלת שיניים בטורקיה

איננו רוצים להטיל דופי בקולגות בחוץ לארץ, אך גם אם נוכל לוודא את הרמה המקצועית, עדיין לפי דעתנו מוטב לבצע השתלות שיניים בישראל. בין החסרונות של השתלות שיניים בחו“ל ניתן להזכיר את הדברים הבאים:

  1. שתלים דנטליים אינם מסתיימים בטיפול אחד – נכון שישנן שיטות של השתלות שיניים ביום אחד, אך גם שיטות אלו לא באמת מסיימות את התהליך ביום אחד.
  2. ישנם הליכים שונים להשתלת שיניים, אך כולם ידרשו מספר ביקורים. המשמעות של זה היא שתצטרכו לשהות תקופה ארוכה בחו“ל, או לטוס ולחזור כמה פעמים. כך שמה שנראה בהתחלה כפתרון זול, בסוף מתגלה כפתרון יקר. שוב תזדקקו לימי חופש, שוב הוצאות נסיעה.
  3. ביטוח רפואי – אתם בוודאי זוכרים לעשות ביטוח רפואי כאשר אתם טסים לחו“ל. אך שימו לב הביטוח הרגיל שאתם עושים נועד עבור תיירים. כלומר אנשים שמטרת הנסיעה שלהם היא נופש ופנאי. במידה ומטרת הנסיעה שלכם היא לעבור טיפול רפואי, ביטוח התיירים אינו מכסה אתכם. ובעצם את לוקחים על עצמכם סיכון גדול.
  4. ביקורת ותחזוקה שוטפת – שתלים דנטליים יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. אבל בכדי שישתמרו יש צורך בביקורת תקופתית ותחזוקה. זה לא מעשי כאשר עברתם השתלות שיניים בחול , ורצוי שהרופא שביצע את ההשתלות יבצע את כל המעקב. כמובן שהרופאים בארץ יקבלו אתכם, אך סביר להניח כי תזדקקו שוב לעשות צילומי רנטגן ובדיקות CT, מכיוון שאין להם גישה לתיק הרפואי.
  5. (אין) אחריות טיפולית – בטיפולי השתלת שיניים לא תמיד הדברים מתנהלים כפי שציפינו. לפעמים הגוף דוחה את השתלים או משהו משתבש. כאשר אתם עושים את טיפולי השיניים בארץ, המרפאה נותנת לכם אחריות ותחזור על הטיפולים במידת הצורך. כאשר אתם עושים זאת בחו“ל, גם אם הבטיחו לכם אחריות, בפועל זה לא יהיה מעשי מכיוון ששוב תצטרכו לטוס אל רופא השתלות שיניים בטורקיה, רומניה או כל מקום אחר שבו עשיתם את הטיפולים.

השתלת שיניים בחו“ל

השתלת שיניים בחו“ל

כפי שאמרנו, העניין המרכזי הוא העלות. כלומר זוהי הסיבה בגינה רבים בוחרים לעשות השתלות שיניים בחול. הם מאמינים כי זהו פתרון זול. אך למרות כי זה נראה חסכוני בהתחלה, כאשר לוקחים בחשבון את כל ההוצאות מגלים כי החיסכון הכספי אינו משמעותי (ולפעמים כלל לא קיים).

ההחלטה היא שלכם, וכל מה שאנחנו יכולים להציע לכם זה טיפולי שיניים מקצועיים, בסטנדרטים גבוהים ומחירים משתלמים. בטרם אתם מקבלים החלטה, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה.

כאן תוכלו לעבור אבחון מקצועי ולקבל הצעת מחיר השתלת שיניים. ובמידה ותבחרו לעשות זאת אצלנו, תוכלו ליהנות מצוות שלם הכולל רופאים מומחים, טכנולוגיות מתקדמות ושירות מסור ונגיש.

תמיד תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה, ותמיד תוכלו לבקר במרפאה לצורך ביקורת או כל בעיה. בלי מתווכים ובלי לטוס לחו“ל.

מרפאת שיניים בנתיבות  – רופא מומלץ להשתלת שיניים, עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

השתלת שיניים בחול השתלת שיניים בחו“ל השתלת שיניים בטורקיה

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?