השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד, האם זה אפשרי ?

אתם בוודאי  שומעים הרבה על שתלים ביום אחד ורואים לא מעט פרסום בנושא. אך מצד שני תמיד מדברים אתכם על הליך מורכב הנעשה בשלבים. ולעתים אפילו מסתבך עוד יותר כאשר יש צורך לבצע השתלת עצם בחניכיים. אז כיצד ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד?

במאמר זה נסביר את כל מה שצריך לדעת לגבי השתלות שיניים ביום אחד. נסקור גם את ההיבט של השתלות שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות, ונסיים בכמה מילים לגבי השתלת שיניים ביום אחד מחיר.

השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

השתלות שיניים הן טיפול המעניק פתרון לכל מי שלא ניתן להציל את שיניים. באופן מסורתי ההליך מתבצע בכמה שלבים:

  1. שלב עקירת השיניים – בשלב זה יש לעקור את השיניים שלא ניתן להציל. הוצאת השן משאירה חלל קטן בעצם הלסת, בו היה קודם שורש השן. לכן לפני שמתקדמים לבצע את ההשתלה, יש צורך לחכות להתחדשות רקמת העצם. דבר שלוקח כמה שבועות אצל אדם בריא.
  2. החדרת השתל הדנטלי – זה שלב שבו מוחדר שתל טיטניום אל תוך עצם הלסת. לאחר השתלתו נדרשת תקופת שיקום שבה תאי עצם חדשים צריכים לגדול סביב השתל. תקופה זו נמשכת בדרך כלל 3-6 חודשים. במידה והשתל נקלט כהלכה, ניתן לעבור לשלב הבא.
  3. שלב קיבוע הכתר – זהו שלב שבו חושפים שוב את השתל הדנטלי (השתל כוסה ברקמת חניכיים), ומקבעים אליו את הכתר.

זהו ההליך הסטנדרטי להשתלות שיניים. וכפי שאתם מבינים הוא אכן לוקח חודשים רבים. אך לרופאי השיניים העוסקים בשיקום הפה ישנן גם טכניקות אחרות הנכנסות תחת ההגדרה של השתלות שיניים ביום אחד.

כמובן שלא כל שיטה מתאימה לכל מקרה ולכל מטופל. המידע המוצג כאן הוא לצורך ידע כללי, אך יש לבדוק מהן אפשרויות הטיפול המתאימות עבורכם ישירות מול רופא השיניים אשר יכול לראות מה מצב השיניים, עצם הלסת ובריאותכם הכללית.

שתלים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות

השתלה לאחר עקירה – ישנם מקרים בהם ניתן לעשות השתלה מיידית לאחר ביצוע העקירה. כפי שכבר הזכרנו, לאחר העקירה נשאר חלל מסוים בעצם הלסת. שיטה זו ממנפת את החלל ומחדירה לתוכו את שתל הטיטניום. אך גם בשיטה זו נדרשת תקופת התאוששות וקליטה של השתל, בטרם יהיה ניתן לשים עליו כתר.

השתלה בהעמסה מיידית – מכיוון שאף אחד לא רוצה להסתובב בלי שיניים, המטופלים מעוניינים לצאת מהמרפאה עם חיוך. בעיקר כאשר מדובר בשיניים קדמיות. ישנו פתרון המכונה העמסה מיידית, פתרון שבו מייד לאחר החדרת השתל מרכיבים עליו כתר. אך שימו לב כי אין אומר שההליך הסתיים ביום אחד. אמנם קיבלתם פתרון ולא תצאו עם שן חסרה, אך זהו כתר זמני וחלש אותו יש להחליף בעתיד (לאחר קליטת השתל).

וישנם גם מקרים בהם ניתן לבצע את העקירה, ואחריה שתלים בהעמסה מיידית. אך שוב אנו אומרים כי יש לבדוק מול רופא השיניים האם אפשרות זו מתאימה עבור המקרה שלכם. נהוג להשתמש בשיטה זו כאשר משתילים קשת שלמה של שיניים.

ישנם גם אפשרויות כמו שתלי זיגומה, המתאימים למקרים מסוימים, בהם ניתן לבצע את ההשתלה מייד לאחר העקירה מכיוון שאינם מוחדרים אל עצם הלסת. גם את שיטת ההשתלה הידועה בתור אול און פור ניתן לבצע ביום אחד.

השתלות שיניים ביום אחד יתרונות וחסרונות

שני היתרונות המרכזיים של השתלה ביום אחד הם החיסכון בזמן, וגם האפשרות לצאת עם מראה שיניים מלא בסוף הטיפול. כלומר בלי תחושה מביכה של שן קדמית חסרה במשך חצי שנה, דבר שאף אחד אינו מעוניין בו. אז בהחלט ישנם יתרונות להשתלות ביום אחד.

והאמת שישנם גם יתרונות נוספים – לאחר עקירת השן מתחיל תהליך טבעי של ספיגת עצם, דבר אשר יכול להקשות על השתלת השן בעתיד, ולחייב אתכם לעבור הליך של השתלת עצם. כמו כן, עקירת השן יכולה להביא לתזוזת השיניים האחרות, ולהשפיע על כל מראה השיניים והפנים. השתלה ביום אחד תמנע את ספיגת העצם ואת תזוזת השיניים.

השתלת שיניים ביום אחד חסרונות – בין החסרונות המרכזיים ניתן להזכיר את העובדה כי השיטה אינה מתאימה לכולם. היא דורשת צפיפות עצם גבוהה, ומצב בריאותי תקין. אנשים בעלי מחלות רקע כמו מחלות לב, סוכרת, בעיות של חריקת שיניים ומחלות חניכיים, ככל הנראה אינם מתאימים. גם עישון אינו יוצא דופן, זוהי בעיה המפריעה להשתלות שיניים.

בדיקת התאמה 

כאשר אתם ניגשים להליך השתלת שיניים, בוודאי ישנם שיקולים שונים שאתם לוקחים בחשבון. בין השיקולים ישנם שיקולי עלויות, שיקולים אסתטיים ושיקולי נוחות. ומהצד שלנו, רופאי השיניים המבצעים השתלות, גם כן ישנם שיקולים. אנו שואפים לתת לכם פתרון אסתטי ומהיר, אך אנו צריכים לקחת בחשבון את כל האילוצים הרפואיים.

ישנם מקרים בהם אין בעיות מיוחדות, וישנם מקרים מורכבים בהם נדרשים פתרונות ייחודיים. לכן לפני שעושים שתלים ביום אחד, עלינו לעשות צילומי רנטגן ובדיקת CT. רק כך נוכל לקבל תמונת מצב של בריאות הפה ועובי העצם והלסת. לאחר מכן נוכל לדון אתכם על שיטות השתלה אפשרויות, יתרונות וחסרונות של כל שיטה, וכמובן גם עלויות.

השתלת שיניים ביום אחד מחיר

השתלת שיניים ביום אחד מחיר

השתלת שיניים ביום אחד מחיר היא בטווח של 35-40 אלף שקלים לכל הלסת, ויכולה גם להגיע ל 50-60 אלף שקלים. כל מקרה מתקיים תחת נסיבות אחרות, ודורש טכניקות שונות, ובהתאם לכל העלויות יכולות להשתנות.

אם יש לכם צורך בשתלים או עקירה, קבעו תור –  כאן נוכל לדבר על הכל ולענות על כל השאלות.

השתלות שיניים בנתיבות – שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?