מחיר השתלת שיניים

השאלה על מחיר השתלת שיניים היא במקרים רבים השאלה הראשונה של המטופלים. אנו יודעים, כסף לא גדל על העצים, ולכל אחד מאיתנו ישנן הוצאות רבות. וכן מובן מדוע אנשים רוצים לחסוך. אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי ישנם פרטים רבים שצריך לבדוק, ושיקולים בריאותיים ובטיחותיים צריכים לעמוד בראש סולם העדיפויות.

כאשר מדברים על שתלים בשיניים מחיר, כדאי להבין כי הכי זול יכול להיות הכי יקר. אז לפני שמדברים על מחירים, חשוב להבין מה משפיע על המחירים. מראש נגיד כי השתלות שיניים הן אינן הליך זהה בכל מקרה ומקרה. גם כאשר שואלים על השתלת שיניים כל הפה מחיר, כל מטופל נזקק לפתרונות מסוג אחר, והדבר משפיע על העלויות.

שתלים בשיניים מחיר

השתלת שיניים כל הפה מחיר

כאשר השתלת שיניים עומדת על הפרק, אין ספק כי מדובר בהליך יקר יותר מאשר טיפולי שיניים אחרים. ולכן מובן מדוע תרצו לעשות השוואות מחירים, ואנו בהחלט מעודדים זאת.

אך בפועל זה לא פשוט כמו להרים טלפון ל 5 מרפאות ולשאול על מחיר השתלת שיניים. המחירים משתנים מקליניקה לקליניקה, ופערי המחירים עשויים להיות גדולים מאוד. ולכן לפני שניגשים לקבל הצעות מחיר, חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על עלות ההשתלה.

ישנם גורמים שונים העשויים להשפיע על המחיר של השתלות שיניים, אך מעל הכל השאלה המרכזית נוגעת למצב בריאות הפה, כמו גם הבריאות הכללית. הבעיות מהן אתם סובלים בהחלט עשויות להשפיע על שיטת ההשתלה וסוג ההליך.

לצורך הדוגמה ישנם מטופלים המתאימים להשתלת שן מיידית, ללא שום הכנה מוקדמת. ומנגד ישנם מטופלים מחוסרי עצם, הזקוקים לפתרונות מיוחדים הכוללים השתלת עצם בחניכיים או הרמת סינוס לפני ההשתלה. וכל זה מייקר את ההליך, ואף משפיע על משך הזמן. גם מצב בריאותכם הכללי הוא שיקול חשוב. מחלות רקע מסוימות עלולות להיות בעייתיות ולהשפיע על שיקוליו של הרופא המטפל.

וזוהי גם הסיבה מדוע כאשר מדברים על השתלת שיניים כל הפה מחיר, מדברים על טווח של 30,000-70,000 שקל. ישנם פערים עצומים, מכיוון שכל מקרה הוא שונה ומיוחד. ושום רופא להשתלות שיניים לא ירצה לנקוב מחיר לפני שיבחן היטב את מצב בריאות הפה ובריאותכם הכללית.

מחיר השתלת שיניים

מחיר השתלת שיניים

על מנת לא לסבך את הדברים, להלן כמה נקודות כלליות היכולות להשפיע על השאלה כמה עולה השתלת שיניים:

1. סוג השתל – השתל הדנטלי, המבנה והכתר הם חלק משמעותי במבנה העלויות. ישנם הבדלים בין השתלים, חלקם הבדלים הנוגעים למיתוג ויצרנים, וחלקם הבדלים הנוגעים למאפיינים הטכניים של השתל. למשל יש שתלי בייקון, שתלי זיגומה, שתלים בזאליים (אינם מומלצים) אשר נועדו לתת מענה למקרים מיוחדים. ובהתאם לכל סוג ישנו מחיר שונה.

2. סוג הכתר – על השתל הדנטלי יורכב מבנה וכתר. הכתר הוא החזות החיצונית של השן, והוא צריך להיות גם אסתטי וגם חזק. כיום מקובל מאוד להשתמש בכתר זירוקניה, הנחשב לחזק מאוד וגם אסתטי. אך ישנם כתרים מסוגים שונים, וישנם הבדלי מחיר. באופן טבעי, כאשר מדובר בשיניים קדמיות, הציבור מעדיף להשקיע בכתרים אסתטיים ובעלי איכות גבוהה.

3. הרופא המטפל – מלבד עלות השתלים, המבנים והכתרים, ישנה עלות גם עבור הטיפול עצמו. כל רופא שיניים יכול לתמחר את שעת העבודה שלו לפי רצונו, ובאופן טבעי רופאים אשר רכשו ניסיון רב בהשתלות שיניים יגבו יותר מאשר רופאים מתחילים. אך השאלה היא האם תסכימו כי חובבן יבצע עבורכם את אחד מהליכי רפואת השיניים המורכבים ביותר?

4. להתרחק מאזור המרכז – לא רק מחירי הדירות יקרים בתל אביב ואזור המרכז, אלא כל השירותים. זה לא סוד שככל שמתרחקים מאזור המרכז, כך ניתן למצוא מחירים יותר סבירים. ורמת המקצועיות של רופאי השיניים בפריפריה אינה נופלת מכל רופא אחר במרכז.

השתלת שיניים כל הפה מחיר

לסיום נרצה להתייחס בנפרד לנושא של השתלות שיניים בכל הפה. אנשים לפעמים מפחדים לשאול כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה. זאת לאחר שראו כי השתלת שן אחת יכולה להעלות כ 4,000-5,000 שקל. הם מייד עושים מכפלה בראש ומנחים כי מדובר בעלות של 120,000 שקל ומעלה. אז אפשר להירגע, אין מדובר במחירים כאלו.

כאשר מדובר בהשתלת שיניים בכל הפה, אין צורך ב 32 שתלים דנטליים (שתל עבור כל שן). השיטות שבהן משתמשים מקבעות גשר שיניים באמצעות מספר שתלים בודדים, דבר המפשט את הטיפול ומוזיל אותו באופן משמעותי. דוגמה לכך אתם יכולים לראות בשיטת אול און פור.

מרפאה להשתלות שיניים

שתלים בשיניים מחיר

זקוקים להשתלות שיניים? אפשר לזרוק לאוויר מחירים, ולדבר על עלויות של שתל דנטלי זה או אחר. אבל כל המספרים לא יהיו רלוונטיים עבורכם. אין דרך טובה ונכונה יותר מאשר לפנות אל מרפאת השיניים ולעבור פגישת אבחון וייעוץ.

אנו מזמינים אתכם למרפאת השיניים שלנו, מרפאת WEDENT. כאן תוכלו להיבדק על ידי מומחים לשיקום הפה. לפני שנדבר על מחיר השתלת שיניים, אנו צריכים לאבחן את בריאות הפה, מצב הלסת ובריאותכם הכללית.

אנו יכולים להתחייב בפניכם כי תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, ומבלי להתפשר על המקצועיות והניסיון של רופא השיניים. אצלנו במרפאה תוכלו למצוא רופאי שיניים מובילים ובעלי ניסיון רב בהשתלות, כמו גם טיפולי שיניים מתקדמים אחרים.

מלבד השתלות שיניים אנו מבצעים את כל טיפולי השיניים לרבות טיפולי שורש, יישור שיניים למבוגרים, שירותי שיננית וצילומי שיניים.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?