גשר בשיניים לפני ואחרי

גשר בשיניים לפני ואחרי | יישור שיניים לפני ואחרי

תמונת גשר בשיניים לפני ואחרי היא דבר מרגש עבור המטופל. כאשר מגיע הרגע בו ניתן להסתכל על התמונה ולראות כיצד נראה יישור שיניים לפני ואחרי, יש לכך משמעות רבה. זה אומר שסוף סוף הטיפול הגיע לסיומו, ועכשיו ניתן ליהנות ממראה של שיניים מיושרות.

ישנן כמה שיטות ליישור שיניים, וזה לא משנה אם עברתם יישור שיניים שקוף, גשר פנימי ליישור שיניים או כל שיטה אחרת – בסוף התוצאות מדברות בעד עצמן. וזה לא רק מרגש, זה גם שינוי בריאותי.

יתכן כי עברו עליכם חודשים של טיפול, ובמקרים מסוימים אלו שנים של טיפול. ובזמן הטיפול כל תשומת הלב שלכם הייתה בשיניים, עכשיו אתם יכולים ליהנות מהתוצאות. לא צריך להתאמץ לנקות את הגשר בשיניים, או לפחד לאבד את הקשתיות השקופות.

יישור שיניים לפני ואחרי

גשר בשיניים לפני ואחרי

אולי אינכם רוצים להיזכר בלפני… הימים שבהם הסתובבתם עם שיניים לא מיושרות. מראה השיניים הלא אסתטי גרם לכם למבוכה בכל מקום שהלכתם. אתם בוודאי זוכרים איך התביישתם לחייך בציבור, ואיך חשתם לא בנוח בכל פעם שהבטתם באדם שעומד מולכם ומציג חיוך מושלם.

ואולי הכי כואב לזכור איך זה השפיע לרעה על הביטחון העצמי, חיי החברה והחיים הרומנטיים.

הבעיה שהייתה לכם בשיניים לא הייתה אך ורק עניין אסתטי, אלא גם עניין בריאותי. מטופלים הסובלים משיניים לא מיושרות (יכולות להיות בעיות אורתודונטיות מסוגים שונים), סובלים יותר מבעיות של עששת בשיניים, שחיקת שיניים, כאבים בלסת וכאבי ראש, קשיים בנשימה ובדיבור. כך שישנה חשיבות גדולה ליישור השיניים, וטוב שעשיתם זאת.

אבל עכשיו בואו נדבר על היום שאחרי, מה עושים לאחר טיפול יישור שיניים.

יישור שיניים לפני ואחרי

עכשיו כאשר עברתם טיפול יישור שיניים והוא הסתיים, חשוב לשמור על השיניים שלכם באמצעות ריטיינר. מייד נסביר על זה.

מלבד זאת, זוהי הזדמנות טובה לדבר על הלבנת שיניים. עכשיו כאשר השיניים שלכם מיושרות, תרצו לתת להם את הצבע הנכון. הלבנת שיניים יכולה לסייע להסיר את הכתמים ולהחזיר את הצבע הלבן.

פלטה שקופה לאחר יישור שיניים – הרבה מאמץ עשיתם על מנת להזיז את השיניים שלכם למקומן הרצוי. אך לרקמות הגוף ישנו זיכרון, והשיניים שלכם אט אט יחלו לזוז לכיוון המקום שבו הם היו מלכתחילה. וכמובן ישנן עוד סיבות אחרות היכולות לגרום לתזוזת השיניים.

ולכן אנחנו צריכים לנקוט באמצעים על מנת להשאיר את השיניים במקומן, וזאת עושים באמצעות ריטיינר. זהו יכול להיות קיבוע קבוע בפה או קיבוע נשלף, וזהו יכול להיות גם שילוב של שניהם.  לכל מטופל ישנו פתרון המתאים עבורו.

מעבר לזאת, אתם מוזמנים להסתכל במראה כל בוקר וליהנות מהחיוך היפה שיש לכם.

הלבנת שיניים לאחר יישור שיניים

וכפי שאמרנו, הלבנת השיניים היא הפיניש האחרון של הטיפול. זה לא חובה, ויתכן שאינכם צריכים זאת. אך אצל אנשים רבים ניתן למצוא בעיות של פיגמנטציה בשיניים. הרגלי חיים כמו שתיית קפה או יין אדום, ובכלל צבעי מאכל, מכתימים את השיניים. ובאמצעות הלבנת שיניים ניתן להסיר את הכתמים מהשיניים.

ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים, כאשר השיטה המסורתית היא באמצעות טיפול ביתי עם חומר מלבין. ראשית מכינים סד להלבנת שיניים במרפאת השיניים, ולאחר מכן מבצעים את הטיפול בבית בשעות הלילה.

לשמור על השיניים

ועכשיו, לאחר שהסתיים טיפול יישור השיניים וקיבלתם את ריטיינר ואולי עשיתם גם טיפול הלבנת שיניים – כל מה שנשאר לעשות זה להמשיך לשמור על השיניים.

הקפידו על צחצוח שיניים, וכמובן גם שימוש בחוט דנטלי. אל תתעצלו, החוט הדנטלי מגיע למקומות שמברשת השיניים לא יכולה להגיע אליהם. וכמובן פעמיים בשנה הגיעו אל השיננית לצורך הסרת אבנית.

שמירה על השיניים ובדיקות תקופתיות יאפשרו לכם לזהות בעיות בזמן, ולטפל בכל חור לפני שיהיה צורך לבצע טיפול שורש או טיפולי השתלת שיניים יקרים.

גשר בשיניים לפני ואחרי

מרפאת WEDENT

מרפאת השיניים בנתיבות מציעה לכם את מבחר הטיפולים לצורך שמירה על השיניים שלכם ומתן מענה לכל בעיה. כאן ניתן ליהנות מטיפולי רפואת שיניים אסתטית, וכל טיפולי רפואת השיניים.

אנו מבצעים מגוון טיפולים חשובים, לרבות : חידוש טיפול שורש, השתלת שן, השתלת שיניים ללא עצם, ניתוח להרמת סינוס, כתרים בשיניים, גשר שקוף ליישור שיניים ועוד. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה לגבי טיפולים או טיפים לשמירה על השיניים שלכם.

מרפאת שיניים נתיבות – התקשרו עכשיו לקבוע תור

גשר בשיניים לפני ואחרי | יישור שיניים לפני ואחרי

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח