יישור שיניים בלילה

הרבה שואלים אותנו על יישור שיניים בלילה. כלומר מטופלים המחפשים שיטה ליישור שיניים אותה יוכלו לעשות בביתם ולהימנע מאי הנוחות ואפילו המבוכה במהלך היום. אכן ישנן שיטות יישור שיניים שונות, לרבות יישור שיניים בבית.

מייד נספר לכם על שיטת אירודנטיס אשר פותחה בישראל. אך אין לראות בדברים אלו המלצה על שיטה זו. המידע הוא לצורך ידע כללי. חשוב לזכור כי לא כל שיטה מתאימה לכל מקרה, ובאופן כללי לכל שיטה יתרונות וחסרונות. לכן הדבר המומלץ ביותר הוא לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה ולבחון מה מתאים ומה לא. תוכלו לקבוע פגישה אצל אורתודונט בנתיבות.

יישור שיניים בלילה

אירודנטיס

אירודנטיס היא שיטה אשר פותחה בישראל (שיטת AERODENTIS). היא נועדה בדיוק עבור הקהל המבוגר שמחפש טיפול יישור שיניים דיסקרטי, ואינו מעוניין להסתובב בשעות היום עם גשר בולט בשיניים.

שיטה זו עושה שימוש בפלטה המתלבשת על השיניים בשעות המנוחה. זה לא מדויק להגיד יישור שיניים בלילה, מכיוון שנדרשות לפחות 10 שעות ביממה. אבל כמובן שאפשר לשבת מול הטלוויזיה ולהשתמש בפלטה.

הפלטה מיוצרת בהתאמה אישית, אך בניגוד לשיטת אינויזליין, יש בטיפול רק פלטה אחת. הלחץ על השיניים נוצר בעקבות צינורית מתנפחת (חלק אינטגרלי מהפלטה) המחוברת למשאבת אוויר.

באמצעות הלחץ, המופעל בפולסים, השיניים זזות למקומן הרצוי. הכל לפי תכנית שנעשתה מראש. אל דאגה, השן לא יכולה לזוז מעבר לתכנית (למקרה שחששתם מזה).

יישור שיניים בבית

באמצעות שיטה זו תוכלו ליהנות מטיפול יישור שיניים בבית. אך קחו בחשבון שזו תהיה השגרה שלכם מידי יום למשך תקופה של חצי שנה עד שנה. ואם תכננתם לטוס לחו“ל או לצאת לחופשה בארץ, תמיד תצטרכו לקחת את המשאבה ולהקצות זמן לטיפול.

אם אתם נמצאים באופן קבוע בבית בשעות הערב, השיטה יכולה להתאים עבורכם. אך לפני שאתם ממהרים לבקש מרופא השיניים יישור שיניים AERODENTIS, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של יישור שיניים בלילה.

המדע מאחורי השיטה מראה כי ישנו יתרון להפעלת כוח בפולסים. נראה כי ניתן להשיג תוצאות מהירות יותר, ולהפחית בעיות של ספיגת שורשים.

החיסרון המרכזי של השיטה הוא שהיא מתאימה לבעיות קלות בלבד. היא מתאימה לטיפול במצבים של צפיפות קלה בשיניים הקדמיות. אם יש לכם צפיפות קשה, רווחים בין השיניים בעיות סגר וכו – שיטה זו אינה מתאימה עבורכם.

וכאשר לוקחים בחשבון כי נדרשת חצי שנה עד שנה לטיפול לבעיות קלות בלבד, יתכן כי מוטב לשקול שיטות אחרות כמו למשל שיטת אינויזליין.

חשוב גם להקפיד על שימוש יומיומי במכשיר. נדרשת כאן אחריות של המטופלים.

אירודנטיס

יישור שיניים בלילה

כיצד מתבצע טיפול אירודנטיס?

בשלב הראשון יש לערוך צילומים של השיניים. את הצילומים מעבירים לחברת Aerodentis. והיתרון הוא שהחברה נמצאת בישראל ולא בחו“ל, דבר שמאפשר לחסוך זמן.

הרופא המטפל, יחדיו עם צוות האורתודנטים של חברת Aerodentis יכינו תכנית טיפול אישית והדמייה תלת ממדית של התוצאות הצפויות.

לאחר מכן המטופל יוזמן אל מרפאת השיניים, ושם יכול לראות את ההדמיה. במידה וישנו עניין להמשיך, יש לייצר את ההתקן הדנטלי. הרופא יכין מודל של השיניים וישלח אותו למעבדות Aerodentis. שם מייצרים את ההתקן בהתאמה אישית.

ולבסוף, לאחר שיתקבל ההתקן, שוב תוזמנו למרפאת השיניים על מנת לקבל את ההתקן ואת כל ההוראות לגבי אופן השימוש. ועכשיו תוכלו לעשות יישור שיניים בבית, ותדרשו למינימום ביקורים במרפאת השיניים.

טיפולי יישור שיניים

ישנן שיטות שונות ליישור שיניים, ולמרות כי אינן מוגדרות כשיטת יישור שיניים בלילה הן יכולות להשיג את אותה המטרה – דיסקרטיות טיפולית.

שיטות ישור שיניים כמו אינקוגניטו או יישור שיניים קשתיות שקופות (אינויזליין) יכולות לתת מענה טוב. אלו הן שתי שיטות שונות, ולכל אחת מאפיינים שונים. אך על שתיהן ניתן להגיד כי הן מביאות תוצאות טובות, הן מהירות, ואינן נראות בצורה בולטת. כך שזה פתרון עבור יישור שיניים למבוגרים המחפשים דיסקרטיות.

יתר על כן, שיטות אלו יכולות לתת מענה למגוון בעיות השיניים ואינן מוגבלות כמו שיטת AERODENTIS. אם ברצונכם לשמוע עוד על שיטות יישור שיניים, תוכלו למצוא אצלנו מגוון מאמרים הסוקרים את השיטות השונות.

יישור שיניים בבית

מרפאת שיניים WEDENT

אינכם מרוצים ממראה השיניים? רוצים לדעת עוד על יישור שיניים או טיפולים אחרים? הגעתם אל המקום הנכון.

מרפאת שיניים ואסתטיקה וידנט היא מרפאה מובילה בכל תחומי רפואת השיניים והחניכיים. בזכות צוות מקצועי וטכנולוגיות מתקדמות, אנו מעניקים מענה לכל בעיות השיניים.

צוות המרפאה מתמחה בשיקום ושימור הפה ומבצע טיפולי כירורגיית פה ולסת, השתלת עצם לאחר עקירה, טיפולי שיניים לילדים ולמבוגרים.

עקבו אחרינו ביוטיוב.

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח