יישור שיניים לינגואלי

יישור שיניים לינגואלי | יישור שיניים לינגואלי מחיר

יישור שיניים לינגואלי הוא שיטת יישור שיניים המכונה גם יישור שיניים פנימי. המטרה בשיטת טיפול זה היא לאפשר טיפול יישור שיניים שאינו בולט בצורה חיצונית ומאפשר למטופלים לחייך מבלי לגלות לכל העולם שהם עוברים טיפול אורתודנטי.

אז כיצד עובד יישור שיניים לינגואלי, האם ישנן אפשרויות אחרות וגם כמה מילים על יישור שיניים לינגואלי מחיר.

אם אתם קוראים את הדברים הללו עכשיו, אנו מניחים כי כבר ברור לכם כי יישור שיניים הוא טיפול חשוב, ולא רק בהיבט האסתטי. בעזרת יישור שיניים אפשר למנוע הרבה בעיות בבריאות הפה, וזוהי בהחלט השקעה טובה.

האם כדאי לבחור בטיפול זה או אחר, אלו הן שאלות של ניתוח היתרונות והחסרונות של כל שיטה אל מול התקציב שלכם. אנו מקווים שהמידע יעזור לכם, אך את עיקר התשובות כדאי לקבל ישירות באמצעות פגישה עם אורתודנט בנתיבות.

למה אנשים מחפשים יישור שיניים נסתר

בואו נדבר הפיל שבחדר – המראה הבולט והמגוחך של גשר בשיניים. נכון שישנם רבים המסתובבים עם גשר בגאווה, והם חושבים בעיקר על התוצאה הסופית. אבל מנגד ישנם גם רבים שאינם מרגישים בנוח עם זה, ולכן מחפשים טיפולים נסתרים.

מובן מדוע אנשים בעלי מודעות גדולה לאסתטיקה מעוניינים לעבור טיפול יישור שיניים. ובדיוק מאותן הסיבות הם ירצו גם יישור שיניים נסתר שלא יביך אותם בכל פעם שהם מחייכים.

התחושות הללו בולטות מאוד אצל מבוגרים, זאת בגלל שלגשר בשיניים ישנה אסוציאציה חזקה של גיל הנעורים. ולכן טיפולים כמו גשר פנימי לשיניים או טיפולים נסתרים אחרים זוכים לפופולריות גבוהה בתור טיפולי יישור שיניים למבוגרים.

יישור שיניים לינגואלי

יישור שיניים לינגואלי

שיטה זו לוקחת את גשר השיניים המוכר, ופשוט מקבעת אותו לצד האחורי של השיניים. כמובן שזהו לא אותו גשר שיניים רגיל, אלא גשר שתוכנן במיוחד למטרה זו. אך מבחינת המבנה והתאוריה של הטיפול אין הבדל.

באופן כללי גשר לשיניים מחייב הדבקת סמכים וביניהם מערכת של חוטים. זה לא מובן מאליו לקבע אותו בצד האחורי של השן. ישנו גם קושי טכני לעבוד בצורה שכזו, וגם חוסר נוחות אשר נגרם בכלל ההפרעה של הגשר לתנועת הלשון. אך החדשות הטובות הן שכיום ישנן גשרים מתקדמים המיוצרים בהתאמה אישית, וההפרעה שלהם היא מינימלית.

יתרונות הטיפול 

היתרון המרכזי של יישור פנימי הוא שהוא פחות בולט, זוהי הסיבה מדוע רבים בוחרים בשיטה זו. ואף מוכנים לשלם עבור יישור שיניים לינגואלי מחיר גבוה יותר.

אך ישנו יתרון נוסף וחשוב, מסוג הדברים שלא תמיד מדברים עליהם בהקשר של יישור שיניים. לצורך התקנת הגשר יש להדביק את הסמכים לשיניים, דבר הפוגע במשטח השן. לכן מוטב לעשות זאת בצד האחורי של השיניים.

האם ישנן אפשרויות אחרות?

כן בהחלט! כיום מקובל יותר להשתמש בשיטה אינויזליין. שיטה זו מאפשרת לבצע יישור שיניים ללא גשר. השיטה מחליפה את הגשר בהתקן דנטלי שקוף ונשלף. זוהי שיטה מהירה ואיכותית, המאפשרת ליהנות מחוויה טובה יותר לכל אורך הטיפול. מומלץ לשאול את רופא השיניים לגבי יישור שיניים שקוף למבוגרים באמצעות קשתיות שקופות.

באופן כללי קשתיות שקופות מביאות יותר יתרונות:

  • ניתן להסיר אותן בעת האכילה וצחצוח השיניים ולכן זה הרבה יותר נוח.
  • הן דקות מאוד וההפרעה לדיבור היא מינימלית.
  • מאפשרות טיפול דיסקרטי מאוד.
  • הטיפול יותר נוח ויש פחות תלונות על כאבים.
  • טיפול מהיר אשר ניתן לחזות מראש את משך הטיפול בצורה מאוד מדויקת.

יישור שיניים לינגואלי מחיר

יישור שיניים לינגואלי מחיר

יישור שיניים לינגואלי מחיר הוא אינו תענוג זול, מדובר בכ-עשרים אלף שקלים לכל לסת, ולכן רבים מעדיפים שיטות אחרות. את הסיבות למחיר הגבוה היא השימוש בסמכים העשויים בזהב והצורך בייצור גשר בהתאמה אישית לכל מטופל (אנו מדברים על יישור שיניים אינקוגניטו).

יישור שיניים בדרום

אם חשבתם על טיפולי יישור שיניים לילדים, או עבור עצמכם – אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ אצלנו במרפאה. אנו עובדים במגוון שיטות טיפוליות, אך קודם כל יש לעבור בדיקה רפואית באמצעות מומחה ליישור שיניים. כך ניתן לזהות מהן הבעיות בהן צריך לטפל, ובהתאם לכך נוכל לדבר על שיטת הטיפול, משך הטיפול, עלויות הטיפול וכל שאלה המטרידה אתכם.

מרפאת וידנט היא מרפאה ותיקה הפועלת בנתיבות עשרות שנים. אנו מרפאה ידועה ומוכרת בדרום, ומגיעים אלינו גם מטופלים מאזור המרכז המעוניינים בטיפולים מתקדמים ואיכותיים ומחירים שפויים. מלבד טיפולי אורודנטיה, אנו עוסקים בשיקום הפה, טיפולי שורש, רפואת ילדים, השתלות שיניים וכירורגיה, שירותי שיננית, צילומי שיניים ועוד.

עקבו אחרינו ביוטיוב.

יישור שיניים לינגואלי | יישור שיניים לינגואלי מחיר

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח