יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים הוא דבר מבוקש מאוד בימינו. והודות להתפתחות הטכנולוגיות האורתודונטיות הוא גם קל ופשוט מתמיד. נכון, מומלץ לטפל בבעיות אורתודונטיות עוד בגיל הנעורים, אך מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

במאמר זה נדבר על שיטות יישור שיניים המתאימות למבוגרים, תוך כדי דגש על השיטות המבטיחות יישור שיניים מהיר למבוגרים, השם דגש על נוחות טיפולית.

יישור שיניים למבוגרים

⁨יישור שיניים מהיר למבוגרים ⁩

ישנם מבוגרים רבים הסובלים מבעיות אורתודונטיות בשיניהם. אלו הן בעיות הפוגעות גם באסתטיקת השיניים, אך יש להן גם השלכות בריאותיות המשפיעות על בריאות השיניים והחניכיים.

למרות כי רופאי השיניים ממליצים לטפל בבעיה בגיל צעיר, רבים לא עשו זאת. אולי בשל העלויות, חוסר הזמינות של טיפולים או סתם חוסר מודעות. אבל מה שהיה היה… השאלה היא האם עכשיו אתם רוצים לטפל בבעיות השיניים. והחדשות הטובות הן שאפשר לעשות זאת.

יישור השיניים יעניק לכם חיוך יפה, אך גם יאפשר לכם לשמור יותר טוב על היגיינת השיניים. במקרים רבים שיניים שאינן ישרות הן גם צפופות ומכסות אחת את השנייה, דבר הפוגע ביכולת לשמור על ניקיון השיניים. וזה כמובן מוביל לבעיות עששת. לכן כדאי מאוד לטפל בבעיה, גם בגיל מבוגר.

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים למבוגרים

טיפולי יישור שיניים מזוהים מאוד עם גיל הנעורים. לכולנו יש את התמונה הזו בראש של נער מתבגר עם גשר ברזלים בשיניים. אך אנשים מבוגרים, בגילאי שלושים, ארבעים ואפילו יותר, קצת נרתעים מזה.

באופן טבעי אינכם מעוניינים להגיע למקום העבודה עם ברזלים בשיניים. וזוהי הסיבה מדוע אתם מחפשים אלטרנטיבות טיפוליות.

גם מהבחינה הזו התקדמנו, והיום מקובל מאוד להשתמש בשיטות של יישור שיניים שקוף, כמו למשל שיטת אינויזליין או יישור שיניים IROK.

שיטות אלו מתאימות לכולם, והן זוכות לפופולריות רבה בקרב המבוגרים בגלל הנוחות והאסתטיות של השיטה. בשיטות אלו נמנעים מאותו גשר ברזלים מפורסם, ובמקומו משתמשים בהתקן שקוף. זהו התקן דנטלי שניתן לשלוף אותו במידת הצורך (למשל לצורך צחצוח השיניים). אך שימו לב שיש להקפיד להשתמש בו ברוב שעות היממה!

בזכות השקיפות שלו בקושי ניתן להבחין בו, דבר המתאים ביותר לצרכים של יישור שיניים למבוגרים. זוהי שיטת טיפול יעילה, באמצעותה ניתן להעניק מענה לרוב הבעיות האורתודונטיות השכיחות. נציין גם כי זו שיטה המתאימה באותה המידה לצעירים, כל עוד יש להם את האחריות להקפיד להשתמש בו בהתאם להוראות.

יישור שיניים מהיר למבוגרים

אורטודנט מומלץ למבוגרים

שנים רבות חלמתם על יישור שיניים, ועכשיו אתם בטח לא רוצים לבזבז זמן. באופן טבעי אתם מחפשים יישור שיניים מהיר למבוגרים. יישור שיניים דורש שינויים בעצם. המטרה של ההתקנים הדנטליים היא להפעיל לחץ על השיניים, ובכך לעורר את אותם השינויים בעצם ולאפשר את תזוזת השיניים. ואלו הם כמובן תהליכים הלוקחים זמן.

אך עם ההתקדמות הטכנולוגית, כיום מתאפשרות שיטות שמטרתן תזוזה מהירה יותר. אותה שיטת טיפול (יישור שיניים שקוף אינויזליין), נחשבת גם לשיטה מהירה.

שיטה זו מבוססת על הדמיית מחשב, המאפשרת תכנון אופטימלי של הליך הזזת השיניים, ועל ידי כך גם מקצרת אותו. הליך יישור שיניים בדרך כלל נמשך שנה עד שנה וחצי. אך במקרים מסוימים, בהם נדרשים תיקונים קלים, משך ההליך יכול להיות קצר יותר.

ישנן גם טכנולוגיות נוספות, כמו למשל שילוב של הליכים כירורגיים, המאפשרים להאיץ את התהליך. אך ככל הנראה, אם אין סיבה מהותית לביצוע אותם הליכים, מוטב להמתין בסבלנות לתזוזת השיניים.

יישור שיניים למבוגרים מחיר

במידה ואתם מתעניינים ביישור שיניים שקוף, המחירים מעט גבוהים יותר מהשיטות המסורתיות. אך כאשר לוקחים בחשבון את הנוחות והיתרונות הרבים של יישור שיניים שקוף, ככל הנראה זוהי השקעה משתלמת. מה גם שפערי המחירים אינם גבוהים כל כך.

עלות הטיפול עבור לסת שלמה נעה בדרך כלל בטווח של 12-20 אלף שקלים. כמובן שכל מטופל נזקק לרמה אחרת של טיפול. לעתים מדובר בתיקונים קלים הדורשים טיפול קצר, ולכן גם זול יותר. ואולי אפילו רק באחת הלסתות. ובמקרים אחרים מדובר בטיפולים משמעותיים יותר, וגם יקרים יותר.

על מנת לקבל תשובה לגבי מחיר יישור שיניים, אם מוזמנים לפנות לייעוץ במרפאת שיניים בנתיבות. כאן נבדוק את מצב השיניים והחניכיים, נסביר לכם על שיטות הטיפול ונדבר גם על עלויות.

אורטודנט מומלץ למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים מחיר

יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות הוא טיפול מומלץ מאוד עבור מבוגרים. הוא נוח יותר מאשר הברזלים לשיניים, ויהיה לכם קל יותר לעבור את תקופת הטיפול.

אם הנכם מתעניינים בטיפולים מסוג זה, אנו מזמינים אתכם למרפאת WEDENT. כאן תוכלו למצוא אורטודנט מומלץ למבוגרים, אשר יאבחן את הבעיות ויציע טיפול מתאים.

יישור השיניים הוא עבודה משולבת הכוללת לא רק אורתודונט, אלא גם רופאי שיניים המטפלים בכל בעיות השיניים. ולפני הטיפול יש גם לבצע טיפול שיננית. היתרון שלנו הוא שכאן תוכלו לקבל את כל הטיפולים הדרושים במקום אחד. מיישור שיניים ועד השתלות שיניים ביום אחד.

מחפשים רופא שיניים בנתיבות? פנו אל מרפאת WEDENT.

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח