יישור שיניים נסתר

רבים שואלים אותנו לגבי יישור שיניים נסתר, ואלו הם בדרך כלל מבוגרים (אך לא רק). במאמר זה נסקור את האפשרויות ליישור שיניים בלתי נראה ודיסקרטי, וכמובן נדבר על יישור שיניים נסתר מחיר.

אין צורך לדון שוב בשאלה למה בכלל צריך יישור שיניים. אנו מאמינים כי כולם שמעו הסברים מרופאי השיניים ומבינים כי זהו לא רק עניין אסתטי, אלא גם עניין בריאותי. יישור השיניים חשוב לשמירה על בריאות השיניים והלסת, ויש לו השלכות רבות.

יישור שיניים נסתר

אז מהי הסיבה שבגינה מבוגרים מחפשים אחר טיפול דיסקרטי? ובכן טיפולי יישור שיניים הם תופעה ידועה בגיל ההתבגרות. למעשה גשר בשיניים הפך להיות אחד הסטראוטיפים המוכרים ביותר של גיל הנעורים.

ובכל חטיבת ביניים או בית ספר תיכון, אתם צפויים לפגוש נערים ונערות המסתובבים עם גשר בשיניים. סביר להניח כי גם הם יעדיפו יישור שיניים שקוף, אך בכל זאת צרת הרבים היא חצי נחמה. ובני הנוער יודעים כי מוטב להסתובב עכשיו עם גשר, ואחר כך ליהנות משיניים ישרות וחיוך יפה.

ומנגד יש לנו את המבוגרים. הם גם שואפים לחיוך יפה, אבל הם מרגישים שלא בנוח להגיע למשרד עם ברזלים בשיניים כאילו היו תלמידי תיכון. ולכן יש להם עניין גדול יותר בטיפולי יישור שיניים המושכים פחות תשומת לב.

ואנו שמחים לבשר לכם כי ישנן כמה אפשרויות טיפול הנכנסות תחת הקטגוריה של יישור שיניים נסתר: יישור שיניים בשיטת INVISALIGN, יישור שיניים גשר לינגואלי, יישור שיניים עם גשר לבן או שיטת aerodentis הישראלית (אירודנטיס). מייד נסקור בקצרה את השיטות.

יישור שיניים נסתר מחיר

יישור שיניים INVISALIGN

שיטת אינויזליין היא השיטה המובילה כיום בתחום של טיפולי יישור שיניים שקוף. שיטה זו אינה עושה שימוש בגשר, אלא בהתקנים דנטליים נשלפים. ההתקנים עשויים מחומר שקוף דמוי פלסטיק, והם כמעט בלתי נראים גם במבט מקרוב.

בין היתרונות הנוספים של השיטה ניתן להזכיר את היכולת להוציא אותם בעת האכילה וצחצוח השיניים, והיכולת להעריך במדויק את משך הטיפול.

יישור שיניים גשר לבן

גשר לשיניים הוא שיטה יישור שיניים ותיקה ומוכרת. אך מכיוון שהיא בולטת מאוד, פותחה וריאציה המחליפה את הסמכים המתכתיים בסמכים מחרסינה בצבע השיניים. ואת הברזלים מצפים בסיליקון המפחית את הנראות שלהם. מעבר לפרט זה, זהו גשר לכל דבר על כל יתרונותיו וחסרונותיו.
לא ניתן להוריד את הגשר עד סוף הטיפול. הוא גורם לאי נוחות בפה וקשה יותר לשמור על היגיינת השיניים לאחר האוכל.

יישור שיניים גשר לינגואלי

שיטה זו מכונה גם גשר פנימי ליישור שיניים. היא עובדת באותו האופן של גשר לשיניים, כאשר הדבקת הסמכים ומערכת הברזלים מורכבת מהצד האחורי של השיניים. ולכן היא פחות בולטת כלפי חוץ. שיטה זו לא נוחה במיוחד, אך יש לציין כי כיום ישנם פיתוחים כמו יישור שיניים אינקוגניטו המאפשר מינימום אי נוחות ותוצאות מהירות. אך יש לציין כי מחירו גבוה.

 יישור שיניים בשיטת Aerodentis

שיטה זו היא קצת שונה מהשיטות האחרות שהוזכרו. היא ממש לא שיטת יישור שיניים נסתרת, אך היא יכולה לענות על אותו הצורך של טיפול דיסקרטי. שיטה זו ידועה גם בתור יישור שיניים בלילה. כלומר אין צורך להיות עם ההתקן הדנטלי 24 שעות ביממה. אבל השיטה דורשת שימוש בהתקן 10 שעות ביום, בזמן שהוא מחובר למשאבה. לכן צריך לקחת זאת בחשבון ולדעת שזה לא מתאים לשגרת היום של כל אחד.

חיסרון נוסף הוא העובדה שהשיטה מתאימה למקרים קלים בלבד.

יישור שיניים נסתר

יישור שיניים נסתר מחיר

ועכשיו כמה מילים לגבי יישור שיניים מחיר. הזכרנו כאן כמה שיטות שונות ליישור שיניים. כל שיטה מבוססת על טכנולוגיות אחרות. דורשת פרק זמן שונה. מביאה יתרונות וחסרונות משלה ומתאימה למקרים שונים. וכמובן לכל שיטה רמת מחירים שונה.

אם הינכם מחפשים פתרון זול ואפקטיבי, גשר לשיניים הוא הפתרון המומלץ. זהו טיפול בו משתמשים כבר עשרות שנים בהצלחה רבה. ובעזרת סמכים לבנים ניתן להפחית את הנראות שלו. ואם תרצו טיפול דיסקרטי, מהיר ונוח באופן כללי – ההמלצה שלנו היא יישור שיניים שקוף בשיטת INVISALIGN, שנמצא ברמת מחיר גבוהה יותר.

גם כאשר משתמשים באינויזליין, עדיין ישנם הבדלים בין המטופלים בהתאם לצרכים הטיפולים. ולכן אנו ממליצים לבוא לבדיקת ייעוץ חינם, ולקבל הצעת מחיר אישית. רוצים לדעת עוד על כמה עולה יישור שיניים?

מחפשים רופא שיניים בנתיבות? מרפאת WEDNT מציעה שירות מסור ומקצועי כבר למעלה מ 4 עשורים. אנו מציעים את כל טיפולי השיניים המתקדמים ביותר. אצלנו תמצאו צוות רופאי שיניים במגוון התמחויות. זהו המקום עבור טיפולי השתלת שיניים, עקירה כירורגית, טיפולי שורש, צילומי שיניים, יישור שיניים בלילה ועוד.

עקבו אחר פרסומי המרפאה גם באינסטגרם

יישור שיניים נסתר | יישור שיניים נסתר מחיר

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח