יישור שיניים קדמיות

רבים שואלים אותנו על יישור שיניים קדמיות או יישור שן בודדת. כלומר מטופלים המוטרדים ממראה השיניים הקדמיות או שן אחת בודדת ומחפשים אחר פתרון נקודתי ולא יישור שיניים בכל הפה.

ובכן, הכל אפשרי. רופא שיניים אורתודנט מזהה את הבעיות בפה ומעניק טיפול בהתאמה אישית. ואם זה מה שצריך לעשות – רק יישור שן בודדת, אפשר לעשות זאת.

בפועל, המקרים שבהם הבעיה היא נקודתית הם נדירים. בדרך כלל עלינו לתת פתרון המזיז את כל השיניים בצורה מתואמת מסונכרנת עד להשגת חיוך מושלם.

יישור שיניים קדמיות

יישור שן בודדת

אנו מבינים כי עיקר חוסר הנוחות וחוסר הביטחון שלכם נובע מבעיות אסתטיות בשיניים הקדמיות. ולכן אתם עשויים להתעניין רק ביישור שיניים קדמיות. אבל עליכם לזכור כי מטרת יישור שיניים היא לא רק אסתטית, ישנן סיבות רפואיות מדוע ליישר את השיניים. ולכן אנו מציעים להיבדק אצל אורתודנט ולקבוע תכנית טיפולית לכל הפה. כך תוכלו לשמור על בריאות הפה בצורה הטובה ביותר.

יתכן כי במהלך הבדיקה הרופא יראה כי עיקר הבעיה היא השיניים הקדמיות, אך מכיוון שבכל מקרה תשתמשו בגשר לשיניים או פתרון כמו קשתיות שקופות, לא יהיה כאן חיסכון בעלויות. קשתיות אינוזיליין מתיישבות על כל השיניים בלסת ועלות הייצור של הקשתיות לא תשתנה.

פתרון אחר שאפשר לשקול הוא לבצע יישור שיניים באמצעות ציפוי חרסינה. זהו לא באמת יישור שיניים, זהו ציפוי שנעשה אך ורק למטרות אסתטיות. אך באמצעות הציפוי ניתן לעצב מעט את מראה השיניים ולתת מענה לבעיות שונות, כמו למשל הבדלים בגובה השיניים, מרווחים בין השיניים ועוד.

אך אנו מדגישים כי ציפוי שיניים לא נותן מענה לשום בעיה בריאותית בפה, וזוהי המהות של טיפולים אורתודונטיים.

יישור שן בודדת

ישנם מקרים בהם שן בודדת צומחת בצורה עקומה ונדרש פתרון נקודתי. והרי מספיקה שן אחת עקומה ולא אסתטית בשביל להרוס לכם את כל החיוך.

בעיות שכאלו עשויות להיות תוצאה של הרגלי מציצת אצבע בילדות, כמו גם בעיות אחרות. אך עכשיו נשאלת השאלה כיצד לפתור אותן.

לגבי השאלה האם ניתן לעשות יישור שן בודדת, התשובה היא כן. באמצעות פלטה לשיניים או כל שיטת יישור שיניים ניתן לתת פתרון גם כאשר מדובר בשן אחת. אך שוב, עצם ייצור הפלטה הוא העלות הגדולה וקשה לצפות לחיסכון בעלויות רק מכיוון שמדובר בשן אחת.

שנית, יתכן כי אתם רואים את הבעיה בשן אחת. אך בשביל לתקן את הבעיה יש לבצע תנועה מסונכרנת של השיניים הסמוכות, והשיניים הסמוכות לשיניים הסמוכות… כך שבסופו של דבר נדרש כאן פתרון לכל הלסת.

אין מנוס מייעוץ מקצועי

אם חשבתם על יישור שיניים קדמיות או יישור שן אחת, אנו מציעים לכם לפנות למרפאת שיניים העוסקת בטיפולי יישור שיניים. תוכלו כמובן לעשות זאת במרפאת WEDENT נתיבות.

יש צורך לעבור אבחון אורתודנטי על מנת לזהות את כל הבעיות הקיימות בשיניים, במנשך ובלסת וכך להתאים עבורכם תכנית טיפולית. זוהי תמיד תהיה תכנית בהתאמה אישית.

שיטות הטיפול עשויות להשתנות בהתאם לצרכים הרפואיים ובהתאם לרצונות והתקציב שלכם. באופן דומה גם התשובה לשאלה כמה זמן נמשך טיפול יישור שיניים משתנה בהתאם לאותן הסיבות.

יישור שיניים קדמיות

יישור שיניים שקוף

במידה ובחרתם לעבור טיפול יישור שיניים, אנו ממליצים על יישור שיניים שקוף, כמו למשל שיטת INVISALIGN.

זוהי שיטה המותאמת באופן אישי לצרכים של המטופל, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ולכן משיגה תוצאות טובות באופן מהיר למדי.

לשיטה יתרונות לא רק מבחינת הזמן, אלא גם בכל הנוחות לאורך הטיפול. קל להסתגל לקשתיות, והן אינן מפריעות בעת צחצוח השיניים או האכילה. פשוט ניתן להוריד את הקשתיות כאשר אוכלים וכאשר מצחצחים שיניים.

יישור שיניים קשתיות שקופות היא שיטה הזוכה לפופולריות גדולה בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים. על מנת לדעת עוד על השיטה תוכלו לקרוא מאמרים נוספים שפרסמנו, או פשוט לקבוע פגישת ייעוץ. פנו אל מרפאת שיניים בדרום WEDENT וכאן תוכלו לקבל את התשובות ישירות מרופא השיניים.

מרפאת השיניים המובילה עוסקת בכל טיפולי השיניים המתקדמים ביותר, ומבצעת מבחר טיפולים לרבות : טיפולי שורש, תותבות על שתלים, הרמת סינוס, רפואת שיניים אסתטית, טיפולי שיננית ועוד.

אין צורך להתבייש בחיוך שלכם, פשוט התקשרו עכשיו וקבעו פגישה. במהלך הפגישה נבחן את כל בעיות השיניים ונציע לכם תכנית שיקום הפה. שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח