יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף הוא אחד הטיפולים המתקדמים והמבוקשים ביותר כיום. כל אחד מאיתנו רוצה חיוך יפה עם שיניים ישרות, ובאמצעות הטיפולים האורתודנטיים ניתן להשיג זאת. במאמר זה נדבר על היתרונות של ההליך של יישור שיניים באמצעות פלטה שקופה, וכמובן כמה עולה יישור שיניים שקוף.

למה צריך ליישר שיניים?

לפני שנדבר על הפרטים הטכניים של הטיפול, ועל השאלה כמה עולה ליישר את השיניים, אולי כדאי לדבר על שאלה הלמה. כלומר למה צריך לעשות יישור שיניים.

את העניין האסתטי כולנו מכירים. ואנחנו גם מבינים כי מראה לא אסתטי יכול לפגוע מאוד בביטחון העצמי, ויש לכך השלכות ארוכות טווח. אך בתור רופאי שיניים אנו יכולים לספר לכם כי ישנן סיבות רבות ליישור שיניים, והן מעבר לעניין האסתטי.

סיבה נוספת היא הקושי בשמירה על היגיינת השיניים. אצל אנשים רבים אנו יכולים לראות מבנה שיניים צפוף ובעייתי שאינו מאפשר להם לנקות ביעילות את השיניים. ישנם אזורים שלמים שאי אפשר להגיע אליהם עם מברשת השיניים, ושם מצטבר רובד חיידקי השן וגורם לבעיות עששת.

בעיה נוספת ופחות מוכרת היא בעיית נסיגת החניכיים. ישנן סיבות רבות לנסיגת חניכיים, אך מבנה שיניים הבלוטות כלפי חוץ מפעיל את כוחות הלעיסה בצורה הגורמת לנסיגת חניכיים.

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

השיטה המכונה יישור שיניים שקוף היא שיטת invisalign, וזוהי שיטה מתקדמת המביאה לתוצאות טובות. השיטה מתאימה לבני נוער ולמבוגרים, ולמעט בעיות שיניים מיוחדות, השיטה מתאימה לרוב האנשים.

כמו כל טיפול אורתודונטי, גם שיטה זו מתבססת על הפעלת לחץ הדרגתי וממושך על השן. כך נוצר התהליך ההדרגתי של הזזת השן למקומה הרצוי. ההבדל בין שיטה זו לבין גשר, הוא שכאן ישנה תבנית המתלבשת על השיניים, והיא זו המפעילה את הלחץ על השיניים.

התבנית מזכירה מאוד סד לילה, כפי שמשתמשים בו אלו הסובלים מבעיות של חריקת שיניים. וכמו סד לילה, גם היא עשויה מחומר שקוף. כך שהתוצאה המתקבלת היא יישור שיניים בלתי נראה. צריך לעמוד קרוב מאוד אליכם על מנת שיהיה ניתן להבחין בהתקן הנמצא בפה. וזוהי אחת הסיבות מדוע השיטה זוכה לפופולריות רבה בקרב בני כל הגילים.

אך ישנם יתרונות נוספים לשיטה, כמו למשל העובדה שניתן להוריד את הקשתיות השקופות (למעשה צריך להורידן בזמן האוכל). זה הרבה יותר נוח לאכול, גם כאשר מדובר בדברים דביקים. לא צריך להתאמץ אחר כך לנקות את הגשר, אפשר בקלות לצחצח את השיניים ולשים שוב את הקשתיות לאחר הצחצוח.

פלטה יישור שיניים שקוף

כמה עולה יישור שיניים שקוף

מבחינה טכנית ההליך דורש בדיקה אורתודונטית, בדיקה של רופא חניכיים (את הכל תוכלו לעשות אצלנו במרפאה), וסדרת צילומי הדמיה דיגיטלית המאפשרים לתכנן את הטיפול בצורה האופטימלית, ולייצר את הקשתיות במידה הנכונה.

במסגרת סדרת הצילומים ישנם צילומי רנטגן, תמונת פנים ושיניים, צילום פנורמי וסריקה היוצרת מודל ממוחשב של השיניים.

הקשתיות מיוצרות בחו“ל, ומדובר בערכה של קשתיות אותן יש להחליף באופן עצמאי עם התקדמות הטיפול.

רופא השיניים הוא זה אשר ימסור לכם את הקשתיות, ויתדרך אתכם לגבי אופן השימוש. כך שאם כרגע יש לכם עוד שאלות או משהו לא ברור, אל דאגה אתם תקבלו את כל המידע.

למרות כי החלפת הקשתיות נעשית באופן עצמאי וללא צורך בביקור אצל רופא השיניים, עדיין נדרשות בדיקות ביקורת תקופתיות הנערכות בדרך כלל אחת לחודש. ואת זה תוכלו להוסיף לרשימת היתרונות, מכיוון שגשר ברזלים לשיניים דורש ביקורים תכופים יותר אצל האורתודונט.

כמה עולה יישור שיניים שקוף

ועכשיו לשאלה כמה עולה יישור שיניים שקוף. מחיר הטיפול מעט יקר יותר מאשר השיטות הסטנדרטיות, אך בהתחשב ביתרונותיו רבים בוחרים בשיטת טיפול זו.

ניתן לצפות לטווח מחירים של 15-20 אלף שקלים עבור טיפול בשתי הלסתות. אך כמובן שקודם כל צריך לעבור אבחון במרפאת השיניים. בהחלט ישנם מקרים בהם הבעיה נמצאת רק בלסת עליונה או תחתונה, ואין צורך לטפל בשתיהן. ומנגד, ישנם גם מקרים בהם הטיפול מורכב יותר, ולפיכך גם יקר יותר.

פלטה יישור שיניים שקוף

אנו ממליצים לכם לקבוע פגישת ייעוץ אצלנו במרפאת WEDENT – יישור שיניים בנתיבות.

מרפאת השיניים WEDENT היא אחת המרפאות הוותיקות בארץ. אנו פועלים כבר למעלה מ – 4 עשורים. ואנו תמיד מיישמים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתום רפואת השיניים. אנו מעמידים לרשותכם צוות מומחים ומבצעים את כל טיפולי השיניים לרבות השתלת שיניים, עקירה כירורגית, טיפולי שיננית, טיפול שורש ועוד.

מרפאת וידנט ביוטיוב

יישור שיניים שקוף כמה עולה יישור שיניים שקוף פלטה יישור שיניים שקוף

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח