כמה עולה יישור שיניים

באופן טבעי השאלה כמה עולה יישור שיניים היא שאלה המטרידה את כולם – נשים, גברים, צעירים ומבוגרים. כולנו שואפים לחיוך יפה ומלא ביטחון, וברור לנו כי הטיפולים הללו עשויים להיות יקרים. מסיבה זו החלטנו לדבר הפעם על הנושא של יישור שיניים מחיר, ובדגש על עלות יישור שיניים שקוף.

אך לפני שנתחיל נשאלת השאלה האם כדאי לעשות יישור שיניים?

ובכן, ישנן שתי סיבות מדוע לעשות יישור שיניים. הסיבה הראשונה היא הסיבה הבריאותית. בעיות השיניים הן הרבה מעבר לסוגיה אסתטית. יתכנו בעיות שונות הקשורות לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים, ויכולות להיות לכך השלכות מרחיקות לכת.

לדוגמה, מטופלים הסובלים מצפיפות של השיניים מתקשים לשמור על היגיינת השיניים, ולכן הם צפויים להוצאות על טיפולי שיניים יקרים, כמו למשל טיפול שורש ובהמשך השתלות שיניים.

סיבה שנייה היא ההשפעה הגדולה שיש לכך על הביטחון העצמי, התחושה האישית ואיכות חיינו. כיום רוב האנשים עוברים טיפולים ליישור שיניים, ואלו שלא עשו זאת מגיעים למצבים שבהם הם מתביישים לחייך ולחשוף את שיניהם בפני החברה. יש לכך נזק של ממש לאיכות החיים.

אז כאשר עושים את החשבון, בהחלט נראה כי כדאי לעבור טיפולי יישור שיניים, ואף יש לכך עידוד ותמיכה מרופאי השיניים, קופות החולים וחברות הביטוח אשר לפעמים מעניקות החזרים למבוטחים.

יישור שיניים מחיר

כמה עולה יישור שיניים

מייד נדבר על יישור שיניים מחיר, אך חשוב לזכור כי תמיד כדאי לפנות אל מרפאת השיניים ולקבל הצעת מחיר (לאחר שעברתם בדיקה של מצב בריאות הפה). כל אחד נזדקק לטיפולים אחרים, לפעמים הם קצרים ונקודתיים ולפעמים ארוכים וממושכים. וזה בהחלט משפיע על העלויות.

מטופלים מסוימים עשויים להזדקק לטיפולים הכוללים עקירת שיניים, יישור לסת ועוד. ובאופן כללי, חשוב לטפל בכל בעיות השיניים לפני שניגשים לטיפול. כך שהעלויות הישירות של הטיפול לא תמיד משקפות את תמונת המצב המלאה של העלויות.

נקודה נוספת היא שיטת יישור השיניים המשפיעה על המחיר. לדוגמה עלות יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין או שיטת יישור שיניים איירוק נחשב לייקר יותר לעומת השיטה המסורתית של גשר בשיניים. וישנן גם שיטות אחרות, כאשר לכל שיטה מחיר משלה.

ואם דיברנו על שיטות ומחירים, חשוב להדגיש כי כדאי להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות. הבחירה היא לא רק לפי המחיר, זהו אחד השיקולים. אם תרצו הסבר מדויק, אנו מזמינים אתכם אל מרפאת שיניים בנתיבות. כאן נוכל לבחון את השיטות המתאימות עבורכם, ולדון בחסרונות והיתרונות של כל אחת מהן.

קחו בחשבון כי ההבדלים בין השיטות באים לידי ביטוי גם במשך הטיפול, דבר שבהחלט יכול להיות שיקול מכריע אצל מטופלים רבים. רבים יעדיפו לשלם יותר אם זה יאפשר לכם לקצר את הטיפול בכמה שבועות ואף חודשים.

גם חומרים שונים יכולים להשפיע על עלויות היישור. למשל גם גשר לשיניים יכול להיות עם סמכים מתכתיים, או סמכים בצבע השיניים. כך שגם במסגרת השיטות הקיימות, ישנן וריאציות.

כמה עולה יישור שיניים

יישור שיניים מחיר

בעבר טיפולי יישור שיניים נעשו בעיקר על ידי אורתודונטים, כלומר רופאים שעברו התמחות בתחום. והם כמובן גבו מחירים גבוהים יותר עבור השירותים, וזו הייתה עוד סיבה לפערי המחיר.

כיום, בעיקר בגלל שאנו נשענים על טכנולוגיות מתקדמות, חשיבותם של האורתודונטים פחתה. ולמעט מקרים חריגים שבאמת דורשים רופא מומחה, רופאי שיניים רבים עוסקים ביישור שיניים באמצעות שיטות מתקדמות כמו אינויזליין.

כפי שהבנתם, הרופא, השיטות ומצב הפה (כולל השאלה האם זו לסת אחת או שתי הלסתות), הם כולם גורמים המשפיעים על העלויות של הטיפול.
ההמלצה שלנו היא להפנות את השאלה כמה עולה יישור שיניים ישירות אל רופא השיניים. חפשו אחר מרפאת שיניים מומלצת בדרום, וקבעו פגישת ייעוץ.

חשוב מאוד שתקבלו הצעת מחיר בכתב, הכולל את כל מרכיבי הטיפול. אתם לא רוצים הפתעות ותוספות בעלויות, ולכן חשוב שתקבלו הסבר מפורט. כפי שאומרים – בלי אותיות קטנות.

עלות יישור שיניים שקוף

בשנים האחרונות ישנה פופולריות גדולה ליישור שיניים שקוף בשיטת INVISALIGN. בעיקר בגלל הנוחות הגדולה של השיטה, המהירות והעובדה שזהו יישור שיניים נסתר.

השיטה זוכה לפופולריות רבה בתור שיטת יישור שיניים למבוגרים, וכל מי שאינו מעוניין במראה הבולט של הברזלים. ולכן כאשר מטופלים שואלים כמה עולה יישור שיניים, הם בדרך כלל מייד מתעניינים בשיטה זו.

שיטה זו מעט יקרה יותר מאשר השיטה המסורתית, אך לאור יתרונותיה רבים מוכנים לשלם קצת יותר וליהנות ממנה. המחירים תלויים במשך הטיפול ומספר הלסתות, אך אחד היתרונות הוא שניתן לחזות מראש את תקופת הטיפול וכל פרטיו. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר ללא הפתעות.

טווח המחירים מתחיל ב 10,000 שקלים ויכול להגיע ל 30,000 שקלים במקרים מורכבים במיוחד.

עלות יישור שיניים שקוף

מרפאת WEDENT נתיבות

מחפשים טיפולי שיניים מתקדמים? שאלות לגבי יישור שיניים מחיר? מרפאת שיניים נתיבות היא הכתובת שלכם. עם קרוב לארבעים שנות ניסיון, צוות של רופאים מומחים, אבזור טכנולוגי מתקדם – אנו ערוכים להעניק את כל טיפולי השיניים.

כאן תוכלו ליהנות מהמבחר טיפולים מקצועיים, במחירים אטרקטיביים וללא פשרה על המקצועיות. כאן מבצעים השתלות שיניים, כולל מקרים מורכבים של השתלת שיניים ללא עצם, צילומי שיניים בנתיבות ועוד מבחר טיפולים.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם.

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח