סוגי שתלים לשיניים 

הפעם נתייחס אל סוגי שתלים לשיניים ונציג לכם סוגים שונים של שתלים. המידע הוא לצורך ידע כללי, ויתכן כי לא כל המושגים הרפואיים מובנים. אל דאגה, אינכם צריכם להעמיק בזה – בשביל זה אנחנו כאן.

אם יש צורך בהשתלת שיניים, קבעו תור למרפאת השיניים. כאן תעברו בדיקה, שלאחריה נוכל להציע לכם תכנית שיקום הפה. נוכל לבחון מהם ההליכים הנדרשים, ולהציע לכם את השתלים המתאימים. נוכל גם לדבר על השתלת שיניים מחיר ולענות על כל שאלה.

סוגי שתלים לשיניים

סוגי שתלים לשיניים

ניתן לחלק את השתלים לכמה ”משפחות“:

שתלי Endosteal – אלו הם שתלים המוחדרים ישירות אל תוך עצם הלסת. זה נעשה באמצעות שתלים דנטליים העשויים להגיע בצורות שונות. ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך שיניים תותבות על שתלים, וגם לחיבור גשר.

השתלת שיניים בשיטה זו נעשית בשני שלבים. השלב הראשון הוא החדרת השתל הדנטלי. לאחריו יש לאפשר לרקמות החניכיים להחלים ולכות לקליטת השתל. ולאחר כמה חודשים ניתן להתקין עליו את הכתר או הגשר.

שתלי  Subperiosteal – השתלה סובפריאוסטלית היא השתלה העושה שימוש בשתלים תת-פריוסטאליים. שיטה זו מתאימה למקרים בהם ישנה בעיה בצפיפות העצם. בשיטה זו השתלים ממוקמים מתחת לקו החניכיים ועל גבי העצם (ולא בתוכה). שיטה זו מתאימה גם לאלו הסובלים מאוסטאופורוזיס.

שיטה זו נחשבת למתקדמת ביותר והיא דורשת התאמה אישית של השתלים, ולצורך כך משתמשים בטכנולוגיות מחשב מתקדמות.

שתלים זיגומוטיים – שתלים אלו מיועדים לצורך השתלות שיניים בלסת העליונה. הרעיון המרכזי הוא לקבע את השתלים לעצם הלחי במקום לעצם הלסת. וכך ניתן לחסוך את הצורך לבצע הליך הרמת סינוס.

בוודאי שמעתם גם על השתלת שיניים ביום אחד (השתלת שיניים העמסה מיידית). ובכן, זוהי השתלת אנדוסטיל לכל דבר. בדרך כלל משתמשים בה בפעולה משולבת של עקירת שן, ומייד לאחר מכן השתלה במסגרת אותו הליך. השתלה זו מתאימה למי שיש לו מספיק עצם המאפשרת את ההליך.

גם שיטת אול און פור היא השתלה אנדוסטילית. שיטה זו מתאימה למי שצריך השתלת שיניים בכל הפה. בשיטה זו משתמשים ב 4 שתלים הממוקמים בנקודות אסטרטגיות המבטיחות חוזק, והן תומכות בגשר שיניים.

השתלות שיניים המלצות

שיטות חדשות להשתלת שיניים

רפואת השיניים ממשיכה להתקדם, וכיום השתלות שיניים נחשבות לשיא הקדמה של טיפולי השיניים. אבל גם במסגרת תחום זה אנו רואים כל הזמן חידושים, ובטוח יש למה לצפות.

במשך השנים פותחו שיטות חדשות להשתלת שיניים, וחומרים חדשים נכנסו לשימוש. ובזכות הפיתוחים והמחקרים אנו יכולים להגיד כי אחוזי ההצלחה גדלו מאוד, כולל היכולת לתת מענה למקרים מיוחדים כמו מחוסרי עצם, השתלות שיניים לחולי סכרת ועוד.

להלן כמה חידושים של השנים האחרונות. אלו אינן שיטות להשתלת שיניים, אך אלו הם חידושים שתרמו להתפתחות התחום.

שיפור בטכנולוגיות ההדמיה

כיום מקובל להשתמש בטכנולוגיית CBCT (Cone beam computed tomography). בזכות טכנולוגיות אלו אנו יכולים לאבחן בצורה מדויקת את מצב העצם ולקבוע את ההתאמה להשתלה, טכניקת ההשתלה וכל פרטי ההליך. זהו כלי חשוב עבור רופאי השיניים לצורך תכנון ההשתלה.

הדפסה תלת ממדית

זהו אמנם לא דבר שעושים רופאי השיניים, אלא מעבדות שיניים. השימוש בטכניקות הדפסה תלת ממדית מאפשר למעבדות השיניים לייצר פרוטזות בהתאמה אישית ובדיוק מרבי. ובזכות החומרים המתקדמים, ניתן להבטיח מראה ועמידות.

חומרים מתקדמים

טיטניום וזירקוניה הם החומרים המובילים בהשתלות שיניים. אך ישנם גם חומרים חדשניים יותר, לאו דווקא לצורך ייצור שתלים אלא חומרים המאיצים את התפתחות העצים וההחלמה.

השתלות שיניים המלצות

להלן כמה המלצות:

לא לחפש את הזול ביותר – מחיר שתלים בשיניים בוודאי מדאיג את כולם. זה בהחלט לגיטימי לבדוק את השוק ולא לפזר כסף סתם. אך זכרו כי צריך לעשות זאת בחכמה. בוודאי שאינכם רוצים להתפשר על האיכות; לא של הרופא ולא של סוג השתלים. שתלים איכותיים, כמו למשל שתלי שטראומן עשויים להיות יקרים יותר. אבל מנגד, הם עמידים יותר ותורמים לחיסכון בטווח הארוך.

רופא שיניים בעל ניסיון – כיום מרפאות שיניים רבות מציעות טיפולי השתלת שיניים. אך מדובר בטיפול מורכב וחשוב לוודא כי מבצעים אותו אצל רופאי שיניים שיש להם ניסיון עשיר בתחום. לכן זכרו כי חשוב לבקר במרפאה, להתרשם ולשאול שאלות. חשוב שתרגישו כי אתם בידיים טובות.

התרחקו מאזור המרכז – השתלות שיניים במרכז ובערים הגדולות נוטות להיות יקרות יותר מאשר אזורים מרוחקים יותר. הסיבות לכך הן מחירי השכירות הגבוהים ורמת המחירים הגבוהה באופן כללי בערים הגדולות. אך אין זה אומר שטיפולים אלו טובים יותר. אתם מוזמנים לגלות כי ניתן למצוא רופאים מקצועיים ומנוסים מאוד גם כאשר מתרחקים מתל אביב.

שיטות חדשות להשתלת שיניים

מרפאת WEDENT  – ניסיון ומקצועיות

אם תחפשו השתלות שיניים המלצות, בוודאי רבים יפנו אתכם אל מרפאת השיניים WEDENT. מרפאת השיניים הוותיקה מציגה ניסיון רב בהשתלות שיניים ועוד מבחר טיפולים מתקדמים.

אצלנו במרפאה (מרפאת שיניים בנתיבות WEDENT) תמצאו שינניות וצוות רופאי שיניים מקצועי ובעל התמחויות שונות בתחום רפואת השיניים. וכך אנו מעניקים את הטיפולים הטובים ביותר – מהשתלות ועד יישור שיניים שקוף.

סוגי שתלים לשיניים | השתלות שיניים המלצות | שיטות חדשות להשתלת שיניים שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?