פלטה שקופה ליישור שיניים

פלטה שקופה ליישור שיניים | פלטות שקופות ליישור שיניים מחיר | גשר פלטה שקופה

פלטה שקופה ליישור שיניים יכולה להיות הפתרון עבור כל מי שרוצה לפתור את בעיות השיניים הלא מיושרות, אך חושש מהמראה הבולט של גשר לשיניים.

אנו רגילים לראות את כל אותם החיוכים המושלמים באינסטגרם או כל אמצעי תקשורת אחרת, והדברים הללו פוגעים לנו בביטחון העצמי. אנו נוטים להאמין כי לכולם שיניים מושלמות, ורק לנו יש שיניים עקומות, צפופות או עם רווחים. אבל האמת שמראה השיניים המושלמות שאתם רואים בכל מקום הוא בדרך כלל תוצאה של טיפולי יישור שיניים.

בתור רופאי שיניים העוסקים בתחום שנים רבות, אנו יכולים להתחייב בפניכם שכמעט כל אחד נזקק לטיפול זה או אחר על מנת להשיג את המראה המושלם. לחלק יש בעיות קלות, אצל אחרים בעיות יותר קיצוניות – אך לכולם ישנן בעיות אורתודנטיות.

החדשות הטובות הן שבעזרת גשר פלטה שקופה ניתן להעניק פתרון. גם אם לא טיפלתם בבעיה במשך שנים רבות, גם אנשים מבוגרים יכולים להיות מטיפולי יישור שיניים.

פלטות שקופות ליישור שיניים מחיר

פלטה שקופה ליישור שיניים

גשר פלטה שקופה הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר כיום. הכוונה היא ליישור שיניים שקוף, שיטה המבטלת את הגשר המוכר ומחליפה אותו בקשתיות שקופות ונשלפות.

השיטה המוכרת ביותר ליישור שיניים שקוף היא יישור שיניים אינויזליין, אך קיימות גם שיטות אחרות.

אם הינכם זקוקים ליישור שיניים, אך תמיד חששתם מכל אותם רגעים מביכים בהם יסתכלו על הברזלים בפה שלכם, זהו יכול להיות הפתרון עבורכם.

באמצעות שיטת אינויזליין ניתן להעניק פתרון לצעירים ומבוגרים, ולפתור מגוון בעיות אורתודנטיות הכוללות: שיניים צפופות, מנשך עמוק, סגר הפוך קדמי, סגר צלבי, סגירת מרווחים, מנשך פתוח ויישור שיניים באופן כללי.

לטיפול באמצעות קשתיות שקופות ליישור שיניים ישנם מספר יתרונות משמעותיים:

טיפול נוח – הנוחות מתבטאת בצורות שונות, ולא רק בכך שמדובר בטיפול יישור שיניים נסתר. הנוחות מתבטאת בתחושה בפה, ביכולת לשמור על היגיינת השיניים בקלות ואפילו להסיר את את הקשתיות אם מתחשק לכם להעניק נשיקה לבן או בת הזוג.

תהליך מהיר – השאלה כמה זמן נמשך יישור שיניים תלויה בנסיבות המקרה. ישנם מקרים קלים בהם ניתן לטופל בבעיה בתוך חצי שנה, ואפילו פחות. מקרים אחרים דורשים יותר זמן. אך בהשוואה בין שיטת אינויזליין לבין שיטות יישור שיניים אחרות, נראה כי זהו תהליך מהיר יותר.

דיוק – הדיוק של שיטת אינויזליין בא לידי ביטוי בתוצאות ובחיזוי הזמן. אנו עובדים עם מודלים ממוחשבים המאפשרים לנו לתכנן את הטיפול ולכוון לתוצאות מדויקות. וכל זאת תוך ידיעה מראש של הזמן שיידרש לטיפול. יתכן כי תהיה סטייה מסוימת (והרבה מזה תלוי בהקפדה שלכם על שימוש בקשתיות), אך בגדול אנו יכולים להגיד לכם מה יהיה משך הטיפול עוד בטרם התחלתם.

גשר פלטה שקופה

גשר פלטה שקופה

הרבה שואלים אותי למי מתאים טיפול באמצעות קשתיות אינוזליין. ובכן, מבחינת הבעיות ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות, לרבות יישור לסת. ומבחינת הגילים ניתן להגיד כי הטיפול מתאים לכל גיל.

אך כאן אנו רוצים לסייג את דברינו, ולהמליץ על הטיפול בעיקר עבור מבוגרים. הסיבה לכך היא שהטיפול דורש אחריות רבה מצד המטופלים. בניגוד לגשר רגיל, כאן ישנו שימוש בהתקן דנטלי נשלף. המטופלים צריכים להוציא אותו בזמן האכילה וצחצוח השיניים, ולאחר מכן להחזירו. מעבר להפוגות קצרות אלו, השאיפה היא להשתמש בהתקן 20-22 שעות ביממה.

הבעיה עם ילדים היא שהם עשויים לזלזל, או פשוט לשכוח. וזה עשוי להיות לנטל עבור ההורים אשר ידרשו לפקח על כך. כמו כן הילדים עשויים לאבד את הקשתיות.

לכן כאשר שואלים למי מתאים הטיפול, יש לקחת בחשבון גם את רמת האחריות האישית של המטופל.

מעבר לכך הטיפול באמת מתאים לכולם.

פלטות שקופות ליישור שיניים מחיר

פלטה שקופה ליישור שיניים

פלטה שקופה ליישור שיניים (שיטת אינויזליין) יקרה יותר מיישור שיניים מסורתי באמצעות גשר. זוהי שיטה חדשנית העושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים חדשניים. כמו כן הקשתיות מיוצרות בהתאמה אישית במעבדות בחו“ל.

גורמים אלו הם בין הסיבות המרכזיות לפערי המחיר. אך מנגד יש לעשות את כל השיקולים ולראות את התמונה המלאה, ורבים בוחרים בשיטה זו למרות הפרשי המחיר.

גשר בשיניים עשוי להיות אלטרנטיבה זולה יותר. אך מנגד הטיפול עשוי להיות ארוך ומכביד יותר, ותדרשו להגיע למרפאת השיניים בתדירות גבוהה יותר. כך שיש סיבות טובות מדוע לבחור בשיטת אינויזליין.

טווח המחירים הממוצע הוא כ 15-20 שקל, ומקרים קלים יכולים לעלות גם פחות.

אם הינכם מוטרדים ממראה השיניים ומעוניינים ביישור שיניים, הצעד הנבון יהיה לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה. כאן תוכלו לקבל את הצעת המחיר לטיפול, ולהחליט האם אתם מעוניינים להמשיך בטיפול.

מרפאת שיניים בנתיבות WEDENT – התקשרו עכשיו 08-994-4888

חפשו אותנו גם ביוטיוב.

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח