שיננית מה זה

שיננית מה זה, ולמה היא כל כך חשובה?

כולנו מבינים את החשיבות של שמירה על השיניים, וכולנו יודעים מה עושה רופא השיניים. חשוב מאוד לבקר אצל רופא השיניים כאשר ישנן בעיות. אך לא רק רופא השיניים שומר על השיניים שלכם, יש גם שינניות ועבודתן חשובה מאוד. למעשה מרפאות שיניים רבות גם מחזיקות שיננית. חשוב להקפיד על ביקור תקופתי אצל השיננית, זה יסייע לזהות בעיות בשלב מוקדם ולתת להן מענה. בטווח הארוך זה יחסוך מכם טיפולי שורש והשתלות שיניים אם תוכלו לזהות בעיות בשלב מוקדם.

שיננית מה זה

שיננית מה זה

שיננות היא מקצוע לכל דבר הדורש לימודים וגם רישיון של משרד הבריאות לעסוק בו. שינניות עוסקות בטיפולים מניעתיים הכוללים כמה דגשים חשובים:

הדרכה והסברה – השיננית יכולה לספק לכם מידע רב לגבי שמירה על בריאות השיניים, עם דגש על פעולות הצחצוח וההיגיינה שעליכם לעשות מידי יום. היא יכולה להדריך ילדים לגבי צורת הצחצוח הנכונה, ולסייע להקנות להם את ההרגלים הנכונים. אך כמובן שהאחריות על חינוך הילדים היא בידי ההורים, השיננית יכולה רק לסייע בהצגת הטכניקה הנכונה לצחצוח השיניים ולהעלאת המודעות. אך שיננית אינה מיועדת אך ורק לילדים, היא גם מדריכה מבוגרים אפילו בנושאים הקשורים לנזקי עישון ובריאות הפה.

בדיקות שיניים, חניכיים וחלל הפה – השיננית מבצעת בדיקה יסודית לזיהוי מוקדם של בעיות. היא אינה מוסמכת לתת טיפולים לשיניים, אך הזיהוי המוקדם של הבעיות יאפשר לה להפנות אתכם אל הרופא המתאים.

צילומי רנטגן – השיננית יכולה לבצע צילומי רנטגן, באמצעותם ניתן לזהות בעיות שונות בשיניים, ולסיוע לרופא השיניים בטיפולים.

ניקוי שיניים והסרת אבנית – שיננית מבצעת הסרת אבנית וניקוי יסודי של השיניים. זהו ניקוי חשוב מאוד שאותו יש לעשות באופן תקופתי. זהו אינו תחליף לשגרת ניקוי השיניים, אך ניתן לבצע ניקוי יסודי יותר הכולל הקצעת שורשים במידת הצורך.

טיפולי פלואוריד – טיפולים לצורך חיטוי ויצירת שכבת הגנה על השיניים.

וישנם עוד תחומי אחריות נוספים כמו ליטוש שיניים ושחזורי סתימות, הסרת תפרים ותחבושות לאחר טיפולים ועוד.

שינניות

שינניות

בשורה התחתונה חשוב להבין כי הביקור אצל שיננית לא נועד לתת מענה לבעיה ספציפית הדורשת טיפול, אלא לצורך מניעה או זיהוי מוקדם של בעיות. באופן טבעי אנו נוטים להיזכר ברופא השיניים רק כאשר אנו מרגישים כאב, אך כדאי לאמץ הרגלים בריאים ולקבוע תור פעם בחצי שנה לשיננית. זה באמת יסייע לכם למנוע מצבים רבים של כאב פתאומי וטיפולים יקרים.

ניקוי השיניים והטיפולים אותם מבצעים שינניות יסייעו לכם למנוע בעיות שונות הכוללות גם ריח רע מהפה, דבר שאף אחד לא רוצה. גם אם אתם מתעניינים כרגע בטיפול של יישור שיניים, רופא השיניים ישלח אתכם לטיפול שיננית לפני שהוא יתחיל את טיפולי יישור השיניים.

כמה עולה טיפול שיננית

מחיר טיפול שיננית הוא אינו דבר יקר, ואין שום סיבה לוותר עליו. וויתור על הטיפול הוא דווקא מה שיעלה לכם יותר, הוא יגדיל את הסיכוי לטיפולי שורש וכתרים יקרים, ואחר כך גם השתלות שיניים. מוטב להשקיע בטיפולים המשמרים והטיפולים המונעים, ולא לחסוך על טיפולי שיננית.

טיפול שיננית פרטית עשוי להיות יקר יותר מאשר שירותי השיננית בקופות החולים, אך ניתן ליהנות מזמינות תורים גבוהה, ולא לחכות חודשים רבים כפי שצריך לחכות בקופות החולים.

מחיר הטיפול יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול הנדרש. טיפול סטנדרטי של ניקוי אבנית עשוי לעלות כ 150-300 שקלים, ומומלץ לעשות אותו פעמיים בשנה. יתכן גם כי לפני טיפולים מסוימים, כמו יישור שיניים שקוף, רופאי השיניים יבקשו לבצע ניקוי שיניים. אם תרצו פלואוריד, זה יוסיף עוד כמה עשרות שקלים לעלות.

טיפול הקצעת שורשים הוא טיפול יקר יותר. במידה ויש צורך במתן טיפול לכל הפה, העלויות הן כ 1,200-1,500 שקלים. אך במקרים רבים יש צורך רק בטיפול נקודתי, שיעלה כמה מאות שקלים.

כמה עולה טיפול שיננית

מרפאת שיניים בנתיבות

סובלים מבעיות בשיניים, או רוצים להימנע מבעיות בשיניים? אם כך אתם מוזמנים אל מרפאת השיניים WEDENT. אצלנו תוכלו לקבל שירותי שיננית, ואת כל שירותי רפואת השיניים. אחד היתרונות שלנו הוא היכולת לבצע את כל הטיפולים במקום אחד. אצלנו תמצאו שינניות, וגם רופאי שיניים בעלי תחומי התמחות שונים לרבות כירורגיית פה ולסת.

האפשרות לבצע את כל הטיפולים במקום אחד תחסוך לכם זמן, ואפילו יכולה לחסוך לכם בעלויות. אם בחרתם לבצע יישור שיניים שקוף, ויש צורך בטיפולי שיננית או טיפול בבעיות חניכיים, לא נפנה אתכם למקומות אחרים – אנו ערוכים לטפל בכל הבעיות!

מרפאת שניים נתיבות – עקבו אחרינו גם ביוטיוב 

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?