יישור שיניים בלתי נראה

יישור שיניים בלתי נראה הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר אצלנו במרפאה. למעשה מדובר על שיטות שונות הזוכות לשמות כמו יישור שיניים שקוף / בלתי נראה או נסתר. במאמר זה נדבר בקצרה על שיטות יישור השיניים שבהן אפשר להשתמש על מנת ליהנות מטיפול דיסקרטי.

יישור שיניים בלתי נראה

אז למה בעצם צריך יישור שיניים בלתי נראה?

אנשים רבים סובלים מבעיות אסתטיות בשיניים הפוגעות בביטחון העצמי שלהם. הם שואפים להביא לשיפור במראה השיניים, אך יש להם מבוכה מטיפולי יישור שיניים אשר מרכזים את תשומת הלב לאזור זה.

טיפולי יישור שיניים שכיחים מאוד בגיל הנעורים, אך כאשר אנו מתבגרים, אנו נוטים להיות יותר מובכים מטיפולים אשר באופן כללי מעוררים אסוציאציות של בני נוער. ולא אחת אנו פוגשים אנשים מבוגרים המעוניינים לעבור טיפול, אך הדבר מביך אותם. למשל עורך דין שחושש כי ברזלים בשיניים ישדרו תדמית של נעורים ולא ישדרו את המסר של מקצועיות והניסיון שאליו הוא שואף.

לכל אחד ואחת יש הסיבות האישיות שלהם, והדבר בהחלט מובן. אנו מרגישים יותר טוב כאשר מדובר בפתרון דיסקרטי.

אך האם זוהי הסיבה היחידה לחפש אחר טיפולים בלתי נראים? האמת שממש לא! הטיפולים הבלתי נראים, כמו למשל אינויזליין, מביאים יתרונות נוספים של נוחות גדולה יותר במהלך הטיפול, ואפילו טיפולים קצרים יותר. כך שכדאי לשקול את כל היתרונות.

גשר בלתי נראה

יישור שיניים קשתיות שקופות

יישור שיניים באמצעות קשתיות אינוזיליין נחשב לאחת משיטות יישור השיניים המובילות והמוצלחות ביותר. שיטה זו מתאימה לרוב בעיות השיניים, צעירים ומבוגרים כאחד, ובסך הכל היא חוויה טיפולית נוחה בהשוואה לשיטות אחרות.

מבחינת הנראות של השיטה, היא מתבססת על התקן דנטלי העשוי חומר שקוף דמוי פלסטיק היושב על השיניים. קשה להבחין בו, גם לא במבט קרוב. וזהו פתרון המתאים לכל אלו המרגישים מובכים להגיע למשרד או להופיע בפני לקוחות עם ברזלים בשיניים.

הטיפול מתחיל בהדמיה דיגיטלית וסדרת צילומים בעזרתם מתכננים את הטיפול. זוהי שיטה שבה אנו עובדים מול תוכנת מחשב מתקדמת ומתכננים את הטיפול. לאחר מכן הקשתיות מיוצרות במעבדות אינוזיליין בחו“ל בהתאמה אישית.

המטופל יקבל סדרת קשתיות ממוספרות לכל שלבי הטיפול. הקשתיות מיועדות להחלפה באופן עצמאי פעם בשבוע. כך שידרשו גם פחות ביקורים אצל רופא השיניים. ויתרון נוסף של הטיפול הוא שניתן לדעת מראש מה יהיה משך הטיפול.

אם תרצו לדעת עוד על השיטה, וגם על יישור שיניים שקוף מחיר, אתם מוזמנים לפנות לצוות המרפאה של WEDENT. כאן במרפאת השיניים בנתיבות נשמח לענות על כל שאלה, ולהעניק ייעוץ אישי לכל מטופל/ת.

גשר בלתי נראה

גשר בלתי נראה הוא עד אחת מאפשרויות הטיפול. אך גם במקרה זה לפעמים ישנו בלבול בין מושגים. לעתים אנשים מכנים את שיטת הקשתיות השקופות כגשר בלתי נראה, אך זהו יכול להיות גם גשר שיניים העושה שימוש בסמכים וחוטים בצבע השיניים.

למעשה זוהי אותה שיטה מסורתית ליישור שיניים, אך במקום סמכים מתכתיים עושים שימוש בסמכים מחרסינה. אין הבדלים בין גשר עם סמכים מברזל לבין השיטה הזו, מלבד הנראות החיצונית והמחיר שעשוי להיות יותר גבוה.

שינה נוספת המכונה לפעמים גשר בלתי נראה, היא גשר פנימי לשיניים.  גם כאן ישנן וריאציות שונות, אך העיקרון מאחוריהן הוא הדבקת הגשר על החלק האחורי של השן. זוהי עוד שיטה של יישור שיניים בלתי נראה.

שיטה זו עשויה להיות יקרה יותר, והיא ידועה בחוסר הנוחות ואף הפרעה לדיבור. אלו הם דברים שגם אותם יש לשקול. אך יש לציין כי כיום ישנם פיתוחים מתקדמים, כמו למשל INCOGNITO אשר הופכים את השיטה להרבה יותר ידידותית ופחות מפריעה.

יישור שיניים

יישור שיניים בלתי נראה

לכל שיטת יישור שיניים ישנם יתרונות וחסרונות, אך באופן כללי יישור שיניים בלתי נראה הוא טיפול אפקטיבי ומומלץ.

אנו ממליצים לכם לפנות אל מרפאת השיניים WEDENT. כאן המטופלים עוברים אבחון וייעוץ אישי. אנו מבצעים יישור שיניים בלתי נראה במגוון שיטות ויכולים להתאים לכל אחד את הטיפול האופטימלי והאפקטיבי עבורו.

כאן נוכל להסביר לכם בפירוט על מהלך הטיפול, לרבות היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות הטיפול.

אם הינכם סובלים משיניים לא מיושרות, והדבר פוגע בביטחון העצמי ובריאות הפה באופן כללי, אל תהססו לפנות אל מרפאת השיניים שלנו – אנו יכולים לעזור לכם.

 

מרפאת שיניים WEDENT

ווידנט מרפאת שיניים בנתיבות היא המקום בו תוכלו לקבל את כל טיפולי השיניים, ברמה מקצועית גבוהה ומחירים משתלמים. הצוות המנוסה שלנו, הכולל רופאי שיניים במגוון התמחויות, מטפל בכל בעיות השיניים לרבות השתלות שיניים בנתיבות, רפואת שיניים אסתטית, טיפול שורש מבנה וכתר.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם. 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח