תותבת על 4 שתלים

תותבת על 4 שתלים היא הפתרון המקובל היום עבור מי שאיבד את שיניו ואינו מעוניין בהשתלת שיניים סטנדרטית, או אינו מתאים להשתלת שיניים סטנדרטית. רבים מבלבלים בין שיטת אול און פור לבין תותבות על שתלים, ולכן כתבנו עבורכם את המאמר הבא.

במאמר זה על השיטה, ונדבר גם על תותבת על 4 שתלים מחיר.

אז נתחיל מהבלבול בין שיטת אול און 4 לבית תותבות על שתלים. ובכן, שיטת אול און פור היא השתלת שיניים לכל דבר. היא מתאימה לכל מי שאיבד את כל שיניו בלסת העליונה או התחתונה (או בשתיהן).
שיטה זו עושה שימוש ב 4 שתלים בכל לסת, ועל השתלים מקבעים גשר. כלומר היא חוסכת לנו ריבוי של שתלים דנטליים ומוזילה עלויות. כך המטופלים יכולים ליהנות ממראה אסתטי ותפקוד של שיניים מלאות.

בהזדמנות זו ניתן לציין כי במקרים מסוימים משתמשים ב 6 שתלים לצורך עיגון השיניים התותבות.

תותבת על 4 שתלים לעומת זאת היא שיטה זולה יותר, אך הסיבה לבחור בשיטה היא לא מחירה הזול, אלא חוסר התאמה לביצוע השתלה. שיטה זו גם כאן עושה שימוש בשתלים דנטליים, אך או אינם זהים לשתלים רגילים והם אינם מאפשרים שיקום קבוע.

השתלים כוללים מחברים אליהם נצמדות השיניים התותבות. כלומר השיניים התותבות נשלפות החוצה, זאת בניגוד להשתלות שיניים רגילות בהן ישנו שיקום קבוע. יש לציין כי גם חשוב לשלוף את השיניים על מנת בצע תחזוקה ולשמור על היגיינת הפה. אין להתייחס אל התותבות כאל השתלת שיניים רגילה.

שיניים תותבות על ארבעה שתלים כולל חלקי ביניים

תותבת על 4 שתלים

שיניים תותבות מהדור הישן של פעם הן לא פתרון כל כך מוצלח. הן אינן יושבות על החניכיים בצורה יציבה, דבר אשר מפריע לדיבור ולאכילה, ולעתים גורם למבוכה רבה.

יתר על כן, שיניים תותבות גורמות לספיגה של עצם הלסת. ולכן ישנה עדיפות לפתרונות המתקדמים של היום – פתרונות בהם מקבעים את השיניים התותבות על שתלים.

בזכות תותבת על שתלים אנו יכולים להשיג כמה יתרונות חשובים:

  •  המטופל נהנה מתותבות יציבות יותר. בזכות התמיכה של השתלים הוא יכול לאכול ולדבר בחופשיות. ולכך יש השפעה גם באיכות החיים, התחושה האישית וחיי החברה.
  • ישנו חיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה להשתלת שיניים מלאה.
  • ישנם פחות סיבוכים רפואיים.

מה נדרש מהמטופל?

באחריותו של הרופא המטפל להסביר למטופל לא רק על ההליך, אלא גם על החיים עם תותבות וכיצד לשמור עליה.
באופן כללי חשוב לדעת כי יש צורך בתחזוקה שוטפת ויומיומית. זה כולל שליפת השיניים התותבות וביצוע ניקוי לאחר כל ארוחה.
אין לישון עם השיניים התותבות – במהלך הלילה יש לשים אותן בתמיסת חיטוי.
בנוסף ישנם מחברים אותם צריך להחליף מידי פעם.

תותבת על 4 שתלים

שיניים תותבות על ארבעה שתלים כולל חלקי ביניים

עכשיו אנו רוצים לדבר על האופן שבו השיניים התותבות נצמדות לשתלים. למעשה ישנן מספר שיטות, כאשר לכל אחת יתרונותיה וחסרונותיה:

מצמדים כדוריים – זהו הסוג שבו בדרך כלל משתמים. ידוע בתור פתרון זול ואמין. יש להחליף גומיות בדרך כלל אחת לשנה.

מלמדים שטוחים – ידועים בתור מצמדי לוקייטור. היתרון שלהם הוא שהן פחות מפריעים למטופל במצב שהתותבות בחוץ. מכיוון שהם נמוכים יותר הם פחות מפריעים ללשון. מחירם גבוה יותר, ומנגד אחיזתם חלשה יותר. ואת הגומיות יש להחליף כפעמיים בשנה.

דולדר בר – זהו מצמד שמגיע בצורת פס מתכתי לאורכם של כל השתלים. משתמשים בו כאשר ישנו מחסור גדול בעצם, כמו גם עבור אנשים הסובלים מקשיים בהרכבת המחברים הרגילים.

תותבת על 4 שתלים מחיר

תותבת על 4 שתלים מחיר

כפי שאנו תמיד אומרים, בשביל לדבר על מחירים של טיפול שיניים, צריך קודם כל לפנות אל מרפאת שיניים מומלצת בדרום ושם לעבור אבחון. זה נכון כאשר מדברים על שיניים תותבות, השתלת שן או יישור שיניים שקוף.

חשוב מאוד שרופא שיניים יבחן את מצב הפה וימליץ על הפתרון המתאים. תותבת על 4 שתלים מחיר יקר יותר מתותבות רגילות, אך יש לשקול זאת מול היתרונות. ברמת העיקרון אנו מדברים על מחיר של כ 22-35 אלף שקלים עבור שיניים תותבות על ארבעה שתלים כולל חלקי ביניים.

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ אצלנו במרפאה. מעל 40 שנות ניסיון במגוון טיפולי שיניים הכוללים שיקום הפה, רפואת שיניים אסתטית, השתלת שיניים למחוסרי עצם, טיפול שורש ועוד. חפשו אותנו באינסטגרם.

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?