יישור שיניים אינויזליין

יישור שיניים אינויזליין הוא אחת משיטות יישור השיניים הפופולריות ביותר כיום. זוהי השיטה הידועה בתור יישור שיניים שקוף, והיא זוכה להצלחה לביקוש רב גם בקרב מבוגרים המעוניינים בטיפול יישור שיניים דיסקרטי שאינו בולט לעין.

במאמר זה נסביר כיצד עובדת השיטה ומהם יתרונותיה, וכמובן נדבר על אינויזליין מחירים ונענה על השאלה כמה עולה אינויזליין.

במרפאת השיניים WEDENT אנו מרבים לעבוד בשיטה זו.

יישור שיניים אינויזליין

כמה עולה אינויזליין

שיטת אינויזליין היא שיטה מהפכנית ליישור שיניים, ולמעשה יכולה להתאים גם לפתרונות יישור לסת כאשר מדובר בבני נוער.

יישור שיניים הוא תהליך המחייב הפעלת כוח על השיניים. כל שיטת יישור שיניים מבוססת על אותו העיקרון של הפעלת לחץ על השן. הלחץ גורם לגוף להגיב ולבצע את השינויים הדרושים ברקמות עצם הלסת על מנת שהשן תזוז למקומה הרצוי. זוהי גם הסיבה מדוע התהליך לוקח זמן – איננו יכולים ליישר שינים במכת פטיש, אנו צריכים להפעיל לחץ מתון לאורך זמן.

שיטת אינויזליין מצאה דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת מאשר גשר השיניים המורכב מסמכים, ברזלים וגומיות. השיטה מבוססת על קשתיות שקופות המיוצרות בהתאמה אישית ומתלבשות על השיניים. והן מפעילות את הלחץ.

יש הרבה טכנולוגיה מאחורי השיטה, ובזכות הטכנולוגיה יש יותר דיוק והתאמה אישית של הטיפול – ולכן הטיפול משיג תוצאות מהירות בהשוואה לשיטות אחרות.

מעל הכל יישור שיניים אינויזליין מוכר בקרב הציבור בתור יישור שיניים שקוף, וזוהי אחת הסיבות המרכזיות לפופולריות של הטיפול. כיום אנשים אינם מעוניינים להסתובב תקופה ארוכה עם ברזלים בשיניים, דבר שיש בו גם אי נוחות גדולה. ולכן הביקוש לטיפולי יישור שיניים שקו עולה.

יישור שיניים INVISALIGN

יישור שיניים אינויזליין

הפעם אנו רוצים לספר לכם קצת על הטכנולוגיה שאתם פחות נחשפים אליה במהלך הטיפול. זה מתחיל מסריקת השיניים, שלב שבוודאי תשימו לב לטכנולוגיות המעניינות. אך בדרך כלל אינכם נחשפים למה שקורה לאחר מכן.

ובכן הקשתיות מיוצרות בהתאמה אישית, וזה אומר שיש צורך לעשות סריקה של הפה. זה נעשה באמצעות צילומי רנטגן וגם שימוש במכשיר iTero היוצר הדמיה תלת ממדית. המידע הנאסף מועבר למחשב, ושם הקסם מתחיל.

רופא השיניים עובד עם תוכנת מחשב מיוחדת ובאמצעותה מתכנן את תזוזת השיניים. הרופא רואה את המיקום של כל שן, ועל המודל הוא ממקם את השן בצורה הרצויה שאליה אנו שואפים בטיפול. כלומר כל התכנית הטיפולית נבנית מראש.

לאחר מכן הפרטים נשלחים למעבדות חברת INVISALIGN המייצרת את הקשתיות השקופות. מדובר בסדרת קשתיות שקופות, כל זוג קשתיות מיועד לשבוע אחד של טיפול. ובגדול, מהקשתית הראשונה ועד האחרונה, בסופו של דבר תגיעו למצב השיניים הרצוי.

יישור שיניים אינויזליין אינו עושה שימוש בסמכים המודבקים לשיניים, אך ישנן נקודות דבק בצבע השיניים (smartforce attachments) שמטרתן לאפשר לקשתיות להפעיל את הלחץ בכיוון הנכון.

בשורה התחתונה אתם נהנים מהליך מהיר ומדויק יותר מאשר שיטות אחרות. ומלבד העובדה כי מדובר ביישור שיניים שקוף, תיהנו גם מיתרונות של נוחות לכל אורך הטיפול. מי שעשה שימוש בגשר רגיל יכול להעיד כי זה לא דבר נוח במיוחד. ואילו כאן בזכות הקשתיות השקופות תוכלו ליהנות מחוויה אחרת.

מי שמשתמש בגשר לא אחת צריך להשתמש בשעווה אורתודנטית על מנת להגן על הרקמות מהברזלים הפוצעים. עם אינויזליין אין את הבעיה הזו. כמו כן כאשר אוכלים ומצחצחים שיניים, פשוט מורידים את הקשתיות, כך שקל יותר לשמור על ההיגיינה.

שימו לב כי יש להיות עם המיישרים 24 שעות ביממה, למעט אותן הפוגות אכילה וצחצוח שיניים.

אינויזליין מחירים

ועכשיו לגבי השאלה כמה עולה אינויזליין?

שיטה זו נחשבת ליקרה יותר משימוש בגשר לשיניים, אך לאור היתרונות והנוחות רבים יעדיפו את השיטה הזו. טווח המחירים הממוצע הוא כ 15-20 אלף שקל, אך לא כל אדם נכנס תחת קטגורית הטיפול הממוצע.

טווח מחירים זה מתייחס לטיפול בלסת העליונה והתחתונה, אך ישנם מקרים בהם יש צורך לטפל רק באחת הלסתות. כמו כן אצל חלק מהמטופלים נדרש טיפול ארוך יותר ואצל אחרים טיפול קצר יותר.

כך שבשורה התחתונה יש לקבוע פגישת ייעוץ במרפאת השיניים ושם תקבלו את כל התשובות.

כדאי גם לקחת בחשבון כי יישור שיניים אינויזליין בדרך כלל דורש פחות פגישות עם רופא השיניים. הרי את החלפת הקשתיות תעשו לבד בביתכם. ואין כאן חשש של סמכים שנפלו או ברזלים שנקרעו ודורשים תיקון דחוף. גם החיסכון בזמן הוא בעל ערך ויש לקחת זאת בחשבון.

אינויזליין מחירים

כמה עולה אינויזליין

אם תרצו לחייך בביטחון, עליכם לטפל בבעיות השיניים. וזכרו כי מדובר בהרבה יותר מסוגיה אסתטית – שיניים לא מיושרות גורמות לבעיות בריאותיות של ממש (וגם לזה יש עלויות).

ההמלצה שלנו היא לקבוע פגישת ייעוץ במרפאת השיניים. כאן במרפאת ווידנט, מרפאת שיניים בנתיבות, תוכלו לקבל ייעוץ חינם והצעת מחיר אישית.

מרפאת השיניים WEDENT היא מרפאת שיניים מובילה בכל טיפולי השיניים והחניכיים מזה 4 עשורים. כאן תוכלו למצוא צוות רופאים מומחים המבצעים את כל טיפולי השיניים, לרבות השתלות שיניים ומצבים מורכבים הדורשים השתלת עצם בחניכיים.

חפשו אותנו גם בפייסבוק

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח