יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר

אחת השאלות הראשונות שתמיד שואלים אותנו היא לגבי יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר. הסיבה לכך היא כי גשר שקוף אינויזליין הוא אחת משיטות יישור השיניים הפופולריות ביותר כיום.

אז לפי שנדבר על מחיר יישור שיניים שקוף, נסביר באופן כללי על השיטה ועל היתרונות שלה.

גשר אינויזליין

שיטת Invisalign היא שיטת יישור שיניים שאינה עושה שימוש בגשר מסורתי כפי שאתם מכירים. למרות כי אנו אומרים גשר שקוף אינויזליין, בפועל זהו התקן נשלף ושקוף היושב על השיניים.

ההתקן מיוצר בהתאמה אישית והוא מפעיל לחץ על השיניים. ליתר דיוק המטופלים מקבלים סדרה של התקנים דנטליים (קשתיות שקופות), זוג קשתיות לכל שבוע של טיפול.

גשר שקוף אינויזליין

יתרונות השיטה

  1. ניתן לחזות את משך הטיפול – השיטה מבוססת על מודל ממוחשב המתכנן את הטיפול בצורה מדויקת עד לרמה השבועית. כלומר אנו יכולים לדעת מראש כמה שבועות ידרשו לצורך הטיפול. בשיטות שיניים אחרות אנו יכולים להעריך, אך לא לדעת ברמה מדויקת שכזו.
  2. שיטת יישור שיניים מהיר -הרמה הגבוהה של הדיוק מאפשרת ליישר את השיניים בצורה מהירה. במקרים רבים הטיפולים נמשכים בסך הכל חצי שנה. כלומר מהר יותר מאשר גשר לשיניים.
  3. יישור שיניים שקוף – גשר אינויזליין ידוע בתור יישור שיניים שקוף, ועבור רבים זהו המקור לאטרקטיביות של השיטה. בעבר כל מי שעבר טיפול שיניים הסתובב עם מערכת של ברזלים על השיניים, דבר שהביך אותו בכל חיוך (בעיקר אם הוא אדם מבוגר). כיום בקושי רואים את הקשתיות.
  4. הקשתיות אינן פוצעות – גשר לשיניים גורם להרבה אי נוחות בפה, וזה כולל כאבים ודקירות. ועל מנת להתמודד עם חוסר הנוחות יש צורך לעשות שימוש בשעווה להגנה על הרקמות, ואפילו משככי כאבים. גשר שקוף אינויזליין אינו גורם לכאלו בעיות של אי נוחות ובטח שלא פציעות בפה.
  5. קל לאכול ולצחצח שיניים – כל מי שעבר טיפול יישור שיניים עם גשר יודע כי מדובר במטרד לא קטן. מאכלים רבים נדבקים לסמכים והברזלים, וקשה מאוד לנקות את השיניים. היתרון של קשתיות שקופות ליישור שיניים הוא שניתן להסיר אותן בעת האכילה ובעת צחצוח השיניים.
  6. מתאים למגוון בעיות – המונח יישור שיניים הוא מונח כללי, אך כל אחד סובל מבעיות אחרות בשיניים או בלסת. היתרון של שיטה זו הוא היכולת להתאים אותה למגוון של בעיות.

גשר אינויזליין

יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר

מחיר הוא בהחלט דבר שצריך לשקול ולקחת בחשבון. אך זכרו כי מדובר בבריאות שלכם, ולכן שלא יהיה לכם ספק – השקעה ביישור שיניים היא השקעה משתלמת. היא תמנע בעיות רבות בעתיד, ותחסוך לכם כספים על טיפולי שיניים. מה גם שלאושר והביטחון העצמי אין מחיר.

שנית, אמנם מחיר הטיפול יקר יותר מאשר גשר לשיניים, אך כדאי לשקלל את רשימת היתרונות של יישור שיניים שקוף. רבים מעדיפים את הנוחות הגדולה והטיפול המהיר, ומוכנים לשלם מעט יותר.

וגם אם הטיפול עולה מעט יותר, הוא יחסוך לכם ביקורים במרפאת השיניים. והרי כולם יודעים כי זמן שווה כסף. כך שהדברים עשויים להתקזז אחד מול השני.

יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר נע בטווח של 12-17 אלף שקלים, לפעמים קצת יותר. זה תלוי בחומרת הבעיות ומשך הטיפול, והדבר משתנה ממטופל למטופל. חלק זקוקים לטיפול בלסת עליונה, אחרים בלסת תחתונה ורוב האנשים בשתי הלסתות – אלו הם דברים המשפיעים על משך הטיפול.

גשר שקוף אינויזליין

אם ברצונכם ליישר את השיניים, גשר אינויזליין הוא בהחלט שיטה מומלצת. אנו מזמינים אתכם לבוא לפגישת אבחון אצלנו במרפאה. נצטרך לבחון את בריאות הפה והחניכיים בטרם הטיפול. ולאחר מכן, לצורך הכנת הקשתיות תצטרכו לעבור סריקה דיגיטלית. שלב זה הכרחי לצורך יצירת המודל הממוחשב ותכנון הטיפול.

הקשתיות מיוצרות בארצות הברית, ולאחר שהן מתקבלות במרפאה אנו נדריך אתכם לגבי אופן השימוש. אך באופן כללי מדובר בתקופה של מספר חודשים, בה תצטרכו להחליף קשתיות על בסיס שבועי. וחשוב שתקפידו להשתמש בהן ברוב שעות היממה.

יישור שיניים קשתיות שקופות מחיר

יישור שיניים בנתיבות

מרפאת WEDENT היא מרפאה ותיקה הפועלת למעלה מארבעים שנה. אצלנו במרפאה תוכלו ליהנות מטיפולי יישור שיניים בהתאמה אישית, וזאת לצד כל שירותי רפואת השיניים המתקדמים ביותר.

צעירים ומבוגרים מגיעים אלינו למרפאה וזוכים ליחס אישי וטיפול מקצועי. בין אם חיפשתם טיפול הלבנת שיניים, או שיש לכם כאבים ואתם זקוקים לטיפולי שורש, כתרים  או אפילו השתלת שיניים – הגעתם אל המקום הנכון.

מרפאת שיניים נתיבות – התקשרו עכשיו לקבוע תור

 

Roei Kalvo

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה ברמה גבוהה מאוד! צוות רופאים ממש מנוסים וטובים, עשיתי טיפול והתוצאות מדהימות אני ממליץ בחום. שירות מצוין ורופאים מצויינים!

רחל זוזוט

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאת שיניים מקצועית צוות אדיב ומסביר פנים

Lilian Aflalo

⭐⭐⭐⭐⭐

מירפאה מספר 1

David Farjun

⭐⭐⭐⭐⭐

תודה רבה לצוות וידנט על טיפול ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. המרפאה תמיד נקייה ומסודרת

אורטל שמואל

⭐⭐⭐⭐⭐

מרפאה יוצאת מן הכלל, צוות מקסים , אנושי, יחס חם, שירות מקצועי ואיכותי. רופאים שעובדים בצורה מקצועית ומצויינת! הלקוח הכי חשוב עבורם! חשוב לי לציין לשבח ולמצוינות את המזכירה כוכי , עובדת מסורה,מקצועית, אנושית חמה וסבלנית, כן ירבו כמותה בישראל.

לקבלת הצעת מחיר מהמומחים שלנו

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

מה מספר הטלפון שלך?

השינוי מתחיל כאן!
מבצע!
יישור שיניים מ- 990 ₪ בחודש בלבד!
*ב 12 תשלומים שווים
**1490 ₪ ב 12 חודשים - למקרים מורכבים.

מגיע לך ייעוץ להתאמת פתרון בול בשבילך!

*עלות היעוץ הינו 250 ₪ , יכוזז מהמחיר של תוכנית הטיפול לאחר אישור לקוח